Σε μια εποχή όπου τα τούρμπο συναντώνται καθολικά σε σουπερμίνι και όλες οι Ferrari είναι είτε υπερτροφοδοτούμενες, είτε υβριδικές, η Porsche εμμένει στην ατμοσφαιρική αναπνοή και ετοιμάζει τη νέα 911 GT3.
H αγωνιστικών καταβολών εκδοχή της 992 ξεχωρίζει με την εμφάνισή της, που αντλεί επιρροές από την Cup. Οι αεραγωγοί στο καπό, τα φουσκωμένα φτερά, ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή, οι τροχοί 255/35 ZR20 εμπρός και 315/30 ZR21 πίσω, ο διαχύτης με τις διπλές απολήξεις στο κέντρο του προφυλακτήρα πίσω, μα πάνω από όλα η τεράστια αεροτομή, χαρίζουν στη νέα GT3 ένα συγκλονιστικό παρουσιαστικό, που βρίθει αγωνιστικών αναφορών.
Στο εσωτερικό συναντάμε suede επενδύσεις και μπάκετ καθίσματα, που προαιρετικά είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Προαιρετικό είναι και το πακέτο Chrono, που διαθέτει χρονόμετρο στο κέντρο του ταμπλό και ψηφιακό χρονόμετρο στον πίνακα οργάνων.
Στα μηχανικά μέρη, το εμπρός μετατρόχιο είναι αυξημένο κατά 4,8 εκατοστά συγκριτικά με την Carrera. Αύξηση παρουσιάζει και η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων, που πλέον φτάνουν τα 408 χλστ. (+28 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη GT3). Παρότι είναι παρόμοιου μεγέθους με αυτά της 911 Turbo, στην GT3 ζυγίζουν 17% λιγότερο. Τα κεραμικά δισκόφρενα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) συγκαταλέγονται στον έξτρα εξοπλισμό, με διάμετρο 410 χλστ. εμπρός και 390 χλστ. πίσω. Οι ζάντες είναι ειδικά εξελιγμένες για την GT3 και φαρδύτερες κατά 7,6 εκατοστά σε σχέση με της προκατόχου, όμως ζυγίζουν 1,6 κιλά λιγότερο.
Ο περιορισμός του βάρους ήταν ζωτικής σημασίας για τους μηχανικούς της Porsche, για αυτό και το καπό, η αεροτομή και το δευτερεύον spoiler κάτω από αυτή είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, αντί γόνατα ΜακΦέρσον της απλής 911, ενώ όπως δηλώνει η Porsche δεν υπάρχει ούτε ένα εξάρτημα στο σύνολο της ανάρτησης (εμπρός-πίσω) που να είναι κοινό με τις Carrera.
Κάτι αναγκαίο, καθώς κάτω από το καπό περιμένει το πάτημα του γκαζιού ο 4λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer. H απόδοση φτάνει τους 510 ίππους και τα 469 Nm ροπής, με τον κόφτη να μην επεμβαίνει πριν τις 9.000 σ.α.λ.! Η στάνταρ επιλογή της μετάδοσης περιλαμβάνει το 7άρι αυτόματου διπλού συμπλέκτη PDK, αλλά υπάρχει και δυνατότητα για παραγγελία με το 6άρι χειροκίνητο. Με το PDK τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 317 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Porsche, η 992 GT3 γυρίζει το Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά (6.59.927 συγκεκριμένα), τη στιγμή που ο καλύτερος χρόνος της 991.2 GT3 ήταν 7.12.7 και αυτός της GT3 RS 6.56.4.