Πάνε κιόλας 25 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση της Boxster. Του κεντρομήχανου sportscar που πήρε θέση στη βάση της γκάμας και ανέλαβε να σώσει την Porsche, πριν η Cayenne υπάρξει σαν σκέψη. Για να το γιορτάσουν, οι Γερμανοί παρουσιάζουν την 718 25.
H εμφάνιση πηγάζει από το πρωτότυπο που είχε κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ, το 1993. Οι λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού στις εισαγωγές του προφυλακτήρα, τους αεραγωγούς, τα σήματα και τις ζάντες είναι αυτές που κεντρίζουν το βλέμμα, μαζί με την αντίθεση που κάνουν με το ασημί μεταλλικό χρώμα του αμαξώματος (εναλλακτικά υπάρχει λευκό και μαύρο). Το καπάκι της βενζίνης αποτελείται από βουρτσισμένο αλουμίνιο, οι απολήξεις της εξάτμισης είναι χρωμιωμένες και το πλαίσιο του παρμπρίζ μαύρο, στις υπόλοιπες πινελιές που ξεχωρίζουν την «25άρα» από τις υπόλοιπες Boxster.
Στο εσωτερικό συναντάμε ρετρό δερμάτινες επενδύσεις σε Bordeaux Red, επένδυση της υφασμάτινης οροφής στο ίδιο χρώμα, βουρτσισμένο αλουμίνιο στο ταμπλό και σήματα «Boxster 25» σε πίνακα οργάνων, πόρτες, ταμπλό και την οροφή.
Κάτω από το επετειακό περιτύλιγμα, κρύβεται η Boxster GTS 4.0. Ο 4λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer αποδίδει 400 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 418 Nm στις 5.500 σ.α.λ., συνεργαζόμενος είτε με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, είτε με το 6άρι χειροκίνητο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,5 δλ. και η τελική αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα σε αμφότερες τις περιπτώσεις, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM και το μπλοκέ διαφορικό με Torgue Vectoring συγκαταλέγονται στο στάνταρ εξοπλισμό. Ο αριθμός παραγωγής θα περιοριστεί σε 1.250 κομμάτια, με την τιμή να ξεκινά από τις 80.700 ευρώ.