H Ford μας συστήνει το νέο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που τοποθετείται στις ήπια υβριδικές εκδόσεις των Fiesta και Puma.
Η Ford εισάγει αυτή την νέα επιλογή κιβωτίου που θα «συνοδεύσει» τους EcoBoost Hybrid κινητήρες, με σκοπό να μειώσει κι άλλο τις εκπομπές ρύπων (εκτιμάται κατά 5%), αλλά και να δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς να κινηθούν ακόμα οικονομικότερα. Επιπρόσθετα οι γρήγορες κι άκρως ραφιναρισμένες αλλαγές από το κιβώτιο, θα συμπληρώσουν ιδανικά την ηλεκτρικά ενισχυμένη απόδοση του υβριδικού κινητήρα. Σύμφωνα με τη Ford, το εν λόγω κιβώτιο στο ήπια υβριδικό Puma με τους 125 ίππους, προσφέρει βελτίωση στην επιτάχυνση κατά 4%, συγκριτικά με την μη υβριδική version του μοντέλου, με την version των 155 ίππων να είναι ταχύτερη από την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Πιο συγκεκριμένα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα το αυτόματο Puma απαιτεί 8,7 δλ.! Το software του νέου αυτόματου κιβωτίου, είναι σεταρισμένο κατά τέτοιον τρόπο, ώστε στη λειτουργία Sport, να είναι επιλεγμένη πάντοτε η μικρότερη σχέση, ώστε να υπάρχει άμεση απόκριση στο γκάζι και η μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
Αξιοσημείωτη είναι η λειτουργία του κιβωτίου στα κατεβάσματα, όπου γίνονται άμεσα, κάτι που τονίζει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα των μοντέλων. Επιπλέον, στις εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles τα οποία επιτρέπουν στον οδηγό να “δουλέψει” ως χειροκίνητο το κιβώτιο.
Να θυμίσουμε, πως ως ήπια υβριδικά τα Ford Puma & Fiesta, ενσωματώνουν μια μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα, αντί εναλλάκτη. Κατά αυτό το τρόπο γίνεται η απαιτούμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα φορτίζοντας την μπαταρία ιόντων λιθίου. Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως είναι πως κατά την πλήρη επιτάχυνση το παραπάνω σύνολο προσφέρει 24 Nm επιπλέον ροπής υποβοηθώντας έτσι τον κινητήρα για εκρηκτικότερες επιταχύνσεις.