Η VW είναι αποφασισμένη να δημιουργήσει πλήρη γκάμα μοντέλων R, πλαισιώνοντας το Golf με μια σειρά από γρήγορους «συναγωνιστές». Ήδη έχουν λανσαριστεί τα T-Roc και Touareg. Το Tiguan δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός νυμφώνος.
Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει το Cupra Ateca. Σε αυτό βασίζεται το επερχόμενο Tiguan R, το οποίο δοκιμάζεται στο Nurburgring και δεν ντρέπεται να ποζάρει στον φωτογραφικό φακό. Οι κατασκοπευτικές λήψεις από την «Πράσινη Κόλαση» μας αποκαλύπτουν τόσο την κορυφαία έκδοση, όσο και το facelift του επιτυχημένου SUV της VW. Αυτό επικεντρώνεται στο εμπρός μέρος, με τα φωτιστικά σώματα να παραπέμπουν στο μεγαλύτερο Touareg. Πάμε τώρα στα του τα R.
Δείτε ακόμα: To νέο VW Golf R ορμάει στο Nurburgring
Ο προφυλακτήρας διαθέτει μια ενιαία εισαγωγή, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του και φέρει τα χαρακτηριστικά αεροδυναμικά στοιχεία στις άκρες. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών και φαίνεται από τις φωτογραφίες, πως στους θόλους των τροχών θα πάρουν θέση προσθήκες. Στο πίσω μέρος, η κλασική διάταξη των τεσσάρων απολήξεων ανά δύο εκατέρωθεν του διαχύτη είναι παρούσα, όπως και μια διακριτική αεροτομή στην οροφή. Από κάποιες λήψεις, δε, διακρίνεται και roll cage για τις ανάγκες ασφαλείας των δοκιμών (μην περιμένετε, δηλαδή, σκληροπυρηνική έκδοση στα πλαίσια του προηγούμενου Golf GTI Clubsport).
Διαβάστε επίσης: Ποια είναι η τιμή του VW T-Roc R στην Ελλάδα;
Κάτω από το αμάξωμα, ο πασπαρτού 2.0 TSI των 300 ίππων, το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και το 7άρι DSG θα αναλάβουν το δυναμικό κομμάτι, μαζί με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Βάσει του όμορου Ateca, τα 100 χλμ./ώρα από στάση αναμένονται στην περιοχή των 5+ δλ. (5,4 το Cupra) και η τελική μεταξύ 245-250 χλμ./ώρα. Προς το τέλος του 2020 περιμένουμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια.