Με επίσημη ανακοίνωσή της, η VW ανακοίνωσε όλες τις αλλαγές που θα γίνουν στην EA 189 σειρά των diesel κινητήρων τους, που εμπλέκονται στο σκάνδαλο με τις παραποιημένες εκπομπές μονοξειδίου του αζώτου (NOx).
Σύμφωνα με τη VW, οι τελικές τεχνικές λύσεις για τους 1.6 TDI και 2.0 TDI κινητήρες που εμπλέκονται στο σκάνδαλο είναι απλές και δεν θα πάρουν χρόνο για να εφαρμοστούν. Για τον 1.600άρη κινητήρα, η VW θα εγκαταστήσει ένα εξάρτημα που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα και προσφέρει βέλτιστη καύση στο εσωτερικό του κινητήρα, ενώ παράλληλα, θα αναβαθμίσει και το software του εγκεφάλου. Στο 2λιτρο μοτέρ θα απαιτηθεί μόνο η αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Η VW τονίζει ότι στην πρώτη περίπτωση απαιτείται εργασία περίπου μιας ώρας, ενώ στη δεύτερη περίπου μισής ώρα. Επιπλέον, δηλώνει ότι με τις επεμβάσεις αυτές, δεν επηρεάζονται η απόδοση ή η κατανάλωση καυσίμου των δύο κινητήρων.
Η εφαρμογή των τεχνικών λύσεων για το ζήτημα με τις εκπομπές CO2 των κινητήρων EA 189 θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιανουάριο, μέσω ανακλήσεων που αναμένεται να λάβουν χώρα μέχρι και το τέλος του 2016. Σε εκκρεμότητα μένει μόνο το ίδιο ζήτημα που αφορά τον 1,2 TDI κινητήρα, η τελική λύση για τον οποίο θα ανακοινωθεί στα τέλη του μήνα.
Πατήστε εδώ για να δείτε αν το δικό σας ντίζελ VW, Audi, SEAT ή Skoda θα χρειαστεί αλλαγές.