Το νέο, 5ης γενιάς Avalon παρουσίασε η Toyota στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, το οποίο σχεδιάστηκε στις Η.Π.Α., ενώ θα συνεχίζει να παράγεται στο εργοστάσιο της Toyota στο Κεντάκι. Το μήκους σχεδόν 5 μέτρων Avalon αποτελεί τη ναυαρχίδα της μάρκας στα σεντάν, προσφέροντας πολυτέλεια με σπορτίφ χαρακτηριστικά στη νέα του γενιά.
Διαβάστε ακόμη: Διαβάστε δωρεάν το νέο τεύχος του autogreeknews!
Σχεδιαστικά, τα στοιχεία που τραβούν το ενδιαφέρον είναι η πολύ μεγάλη εισαγωγή του αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μακρόστενα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά και το τύπου κουπέ τελείωμα του πίσω τμήματος. Το μεγάλο Toyota έχει μήκος 4.978 χλστ., πλάτος 1.849 χλστ., ύψος 1.435 χλστ. και μεταξόνιο 2.870 χλστ.
Στο πολυτελές εσωτερικό με τα μαλακά υλικά στις περισσότερες επιφάνειες, το βλέμμα τραβά η ενιαία κονσόλα με την κλίση, όπου στο πάνω μέρος ενσωματώνεται η μεγάλη οθόνη αφής των 9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Επίσης, στον πίνακα οργάνων υπάρχει μία ακόμα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών, ενώ από πάνω τοποθετείται το έγχρωμο Head-Up Display των 10 ιντσών. Στον πλούσιο εξοπλισμό του Avalon διατίθεται και ένα πανίσχυρο ηχοσύστημα 1.200 watt με 14 ηχεία.
Διαβάστε ακόμη: Το λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι με το κλειδί στη μίζα
Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα TNGA, εφοδιάζεται με ένα κινητήρα 3.5 λτ. V6 και με ένα υβριδικό 2.5 λτ. Ο 3.5 λτ. V6 διαθέτει άμεσο ψεκασμό D-4S και αναβαθμισμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VVT-iW (Variable Valve Timing-intelligent Wide). Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Το υβριδικό μοτέρ συνδυάζει τον 4κύλινδρο κινητήρα των 2.5 λτ. με νέο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς (Toyota Hybrid System II). Αυτό χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ για τη φόρτιση των μπαταριών νικελίου-μετάλλου υβριδίου (Ni-MH), που βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα. Τεχνικές προδιαγραφές δεν έχει ανακοινώσει ακόμα η Toyota για κανένα από τους δύο κινητήρες, ωστόσο υπόσχεται βελτιωμένη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση.
Για πρώτη φορά σε Toyota και συγκεκριμένα στο νέο Avalon τοποθετούνται ανάρτηση μεταβλητής ρύθμισης και διάφορα συστήματα που σχετίζονται με τον ήχο του κινητήρα, τα οποία συνεργάζονται με τρία προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport), η με τέσσερα (Eco, Normal, Sport/Sport+, και Custom), ανάλογα την έκδοση.
Διαβάστε ακόμη: Πώς να δεις αν έχεις μοτέρ με ιμάντα ή καδένα χρονισμού (+video)