Πριν από κάποιο διάστημα και συγκεκριμένα τον Μάιο, η Renault είχε παρουσιάσει μία ειδική έκδοση του Clio, με τα διακριτικά RS 16 για να γιορτάσει τα 40 χρόνια του τμήματος RenaultSport. Αυτή εφοδιαζόταν με έναν 2.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο κινητήρα τον οποίο είχε δανειστεί από το Megane RS 275 Trophy-R.
Το μοτέρ αυτό απέδιδε 275 ίππους και 360 Nm ροπής ενώ περνούσε τη δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Εκτός όμως από το μοτέρ αλλά και τις αισθητικές/αεροδυναμικές αλλαγές του «Super Clio» (αυτό το παρατσούκλι του είχε αποδοθεί) υπήρξε και μείωση του βάρους χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων αλλά και του συστήματος κλιματισμού.
Δείτε επίσης: Έτσι θα είναι το νέο Renault Clio
Φαίνεται όμως πως τελικά το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό καθώς οι φήμες που ήθελαν την Renault να περνά σε περιορισμένη παραγωγή το Clio RS 16, δεν επιβεβαιώθηκαν.
Σύμφωνα λοιπόν με την RenaultSport δεν υπάρχει χώρος για την παραγωγή του… Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Με την παραγωγή του Alpine δεν υπάρχει χώρος για την παραγωγή του Clio RS 16. Και προφανώς το Clio είναι το project που έφαγε την πόρτα.
Κρίμα για τη Renault που έπρεπε να μπει σε τέτοιο δίλημμα, καθώς όσο και αν καταλαβαίνουμε την απόφασή της, είναι άδικο ένα αυτοκίνητο σαν το Clio RS 16 να μην οδηγηθεί στην παραγωγή.