H Renault συνεχίζει να αναβιώνει θρύλους από το παρελθόν, καθώς μετά το νέο R5 σειρά παίρνει το 4. Το 4 E-Tech Electric, για την ακρίβεια, που έρχεται να προκαλέσει πανικό στα ηλεκτρικά compact SUV.
Η φωτιζόμενη γρίλια και η συρόμενη υφασμάτινη οροφή είναι δύο από τα νέα χαρακτηριστικά που φανερώνουν το χαρακτήρα, το σύγχρονο στυλ, και τη μοναδικότητα του νέου R4. Η φαρδιά μάσκα ξεχωρίζει χάρη στο φωτισμένο περίγραμμα που περιβάλλει τους στρογγυλούς προβολείς LED στις άκρες της. Το Renault 4 E-Tech electric είναι το πρώτο όχημα της Renault που διαθέτει φωτιζόμενο σήμα στη μέση της γρίλιας – η οποία παραπέμπει σχεδιαστικά στον προκάτοχό του μοντέλου της δεκαετίας του 60, εκπέμποντας ταυτόχρονα μια τεχνολογική, μοντέρνα, και πρωτότυπη αύρα. To «4» δεν θα μπορούσε να λείπει από το πίσω μέρος, δίπλα ακριβώς από το δεξί φανάρι, το οποίο μετενσαρκώνει το σχήμα χαπιού από το αρχέγονο 4L στα σημερινά δεδομένα. Το 4 E-Tech electric εξακολουθεί να διαθέτει το σήμα κατατεθέν του προκατόχου του, που δεν είναι άλλο από τα τραπεζοειδή πίσω φινιστρίνια, ακριβώς πάνω από τους πίσω τροχούς – ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του «Κατρέλ» – που συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της συνολικής επιφάνειας των πλευρικών τζαμιών.
Οι διαστάσεις το τοποθετούν στην δημοφιλέστατη κατηγορία των B-SUVs, με το μήκος να ξεπερνά για λίγο τα 4,1 μέτρα (4,14 μ., 2,62 μέτρα το μεταξόνιο, 1,8 μέτρα το πλάτος, 1,57 μέτρα το ύψος). Όπως το νέο 5 E-Tech, έτσι και το 4άρι βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small. Σε αντίθεση με τον σουπερμίνι αδερφό του, όμως, δίνει μεγάλη έμφαση στην πρακτικότητα. Ενδεικτική η διαμόρφωση του πίσω μέρους και της πόρτας του πορτμπαγκάζ συγκεκριμένα, όπου το κατώφλι φόρτωσης απέχει μόλις 60 εκατοστά από την άσφαλτο. Τα 420 λίτρα του χώρου αποσκευών, επίσης είναι σημαντικά μεγαλύτερη τιμή από τα 326 λίτρα του 5 E-Tech. Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ρετρομοντέρνα οπτική, με στοιχεία από το παρελθόν (διαμόρφωση ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό, παραλληλόγραμμο καντράν) να συναντούν το παρόν. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων προσφέρεται σε 7 ή 10 ίντσες και 5 διαφορετικές επιλογές layout, ενώ η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων OpenR Link είναι στάνταρ στις 10 ίντσες.
Το νέο 4 E-Tech κεντρίζει τα βλέμματα και στα μηχανικά μέρη, όπου η πλατφόρμα AmpR Small προσφέρει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς. Πολλαπλούς συνδέσμους σε B-SUV, στάνταρ μάλιστα, δεν βρίσκεις πουθενά – παρά στο νέο R4. Δυο εκδόσεις ισχύος και ισάριθμες επιλογές μπαταρίας προσφέρονται, με την ελαφρύτερη να ξεκινά από τα 1.410 κιλά. Η βασική αξιοποιεί ηλεκτρομοτέρ 120 ίππων και 225 Nm, ενώ η ισχυρότερη 150 άλογα και 245 Nm. Η Renault ανακοινώνει επιδόσεις μόνο για την κορυφαία έκδοση, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 8,5 δλ., τη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε κάτω από 7,0 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά (σε όλες τις εκδόσεις) στα 150 χλμ./ώρα.. Από πλευράς συστοιχιών τώρα, έχουμε μια 40 kWh και μια 52 kWh: η πρώτη εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., ενώ η δεύτερη 400 χλμ. Αντίστοιχα η μικρότερη φορτίζει με μέγιστη ισχύ 80 kW και η μεγάλη έως 100 kW, με το 15-80% να ολοκληρώνεται σε μισή ώρα.