Νέο Hyundai Elantra N TCR Edition με XL «φτερούγα»

Η Hyundai διέθετε μια διευρυμένη γκάμα από σπορ μοντέλα N στην Ευρώπη, όπως ήταν τα i20 N, i30 N Hatchback, i30 N Fastback και το Kona N. Τώρα εκπροσωπείται μόνο από το άκρως εκρηκτικό και συναρπαστικό Ioniq 5 N, το οποίο όμως απευθύνεται σε ένα πάρα πολύ περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Ωστόσο, σε άλλες αγορές συνεχίζουν να πωλούνται τα βενζινοκίνητα N, μεταξύ αυτών και το Elantra N.

Τώρα το μεσαίο σεντάν αποκτά το πιο ειδικό μοντέλο Elantra N TCR Edition. Βασίζεται στο Elantra N, αλλά φέρει ακόμα πιο τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά. Πληροφοριακά το «απλό» Elantra N δεν είναι καθόλου ακριβό στις Η.Π.Α. παρότι πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, αφού εκκινεί από 33.950 δολάρια. Προερχόμενο από το Touring Car Racing (TCR) World Tour για οχήματα που βασίζονται στα μοντέλα παραγωγής, το νέο Elantra N TCR Edition αντιπροσωπεύει την πλούσια εμπειρία που έχει αποκτήσει η Hyundai από τότε που εντάχθηκε στο TCR World Tour το 2017. Εμπνευσμένο από τις πολλαπλές νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα που πέτυχε στο TCR και την εκτεταμένη τεχνογνωσία που έχει προσφέρει στη μάρκα, πολλά αναβαθμισμένα εξαρτήματα επιδόσεων έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το σπορ μεσαίο σεντάν.

Εξωτερικά το πρώτο στοιχείο που τραβά αμέσως το ενδιαφέρον σε όποιον βλέπει το Elantra N TCR Edition, δεν είναι άλλο από την τεράστια πίσω ελαφριά αεροτομή Carbon Swan Neck, η οποία είναι ρυθμιζόμενη για να παρέχει βέλτιστες ρυθμίσεις κάθετης δύναμης για διάφορες συνθήκες οδήγησης και προτιμήσεις. Διαθέτει επίσης εξαιρετικά άκαμπτους, ελαφρούς σφυρήλατους τροχούς N TCR 19 ιντσών και είναι εξοπλισμένο στάνταρ με φρένα τεσσάρων εμβόλων N Performance. Στο εσωτερικό του υπάρχουν τιμόνι Alcantara εμπνευσμένο από αγώνες, Performance Blue ζώνες ασφαλείας και αποκλειστικό σήμα TCR Edition.

Παρά την πιο δυναμική του εμφάνιση, η Hyundai δεν έκανε αλλαγές στον κινητήρα. Κάτω από το μυώδες εμπρός καπό του φιλοξενείται ο 2λιτρος turbo των 280 ίππων και 392 Nm ροπής, ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. (με το 8τάχυτο N DCT) και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, διαθέτει τις λειτουργίες N Grin Shift, N Power Shift και N Track Sense Shift που προσφέρουν δυνατότητες παραμετροποίησης στον οδηγό. Παράλληλα, μέσω του N Sound Equaliser τροποποιούνται οι ήχοι από την εξάτμιση, την εισαγωγή μέχρι και το σφύριγμα τουρμπίνας ώστε να μοιάζουν με αυτούς του αγωνιστικού TCR, μέσω των ηχείων στην καμπίνα. Το Variable Exhaust Valve System, που επενεργεί σε κλαπέτα της εξάτμισης δεν είναι τεχνητό και αλλάζει τον ήχο.

Get it on Google Play Download on the App Store