Οι πιο βασικοί λόγοι για να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο σε ακινησία είναι να παρουσιάσει κάποια βλάβη, ή να τρακάρει. Κάτι που απεύχεται κάθε οδηγός να του συμβεί, γιατί του κοστίζει χρόνο, χρήματα και διαταράσσει τη ψυχική του υγεία. Φανταστείτε λοιπόν πώς ένοιωσε ο οδηγός της εικονιζόμενης Mercedes E-Class, ο οποίος αποφάσισε να αποχωριστεί την αγαπημένη του «κούρσα» ύστερα από 830.000 χιλιόμετρα!
Συνήθως ένα επιβατικό Ι.Χ. αυτοκίνητο αρχίζει και «παλιώνει» όταν περνά τα 100.000 χιλιόμετρα. Ωστόσο, αν είναι καλοσυντηρημένο και προσεγμένο γενικότερα μπορεί λειτουργεί κανονικά όπως όταν ήταν καινούργιο ή και να πιάσει καλά λεφτά εφόσον ο ιδιοκτήτης του αποφασίσει να το πουλήσει. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουμε δει αυτοκίνητα με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα που δεν τους φαίνονται καθόλου εξωτερικά και στο εσωτερικό τους.
Αν έχει μπει για παράδειγμα κανείς σε ταξί Mercedes E-Class δεκαετίας με 400.000-500.000 χλμ., ούτε που θα καταλάβει ότι έχει διανύσει τέτοιες αποστάσεις, παρά μόνο κοιτώντας έκπληκτος το οδόμετρο. Η εικονιζόμενη λοιπόν Mercedes E 220 CDI τέταρτης γενιάς, αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα «χιλιομετροφάγου», αφού από το 2012 είχε γράψει το απίστευτο νούμερο των 835.000 χλμ. Νούμερο που αντιστοιχεί με κοντά στις 70.000 χλμ. ετησίως, δηλαδή όσα διανύει υπό κανονικές συνθήκες ένα επιβατικό αυτοκίνητο σε πέντε ή περισσότερα χρόνια.
Μετά από τόσα χιλιόμετρα και ατελείωτες ώρες οδήγησης χωρίς κάποιο σημαντικό τεχνικό πρόβλημα, πιθανώς να είχε μπει στόχος να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Μια κακιά στιγμή όμως έμελλε να αλλάξει τα σχέδια του κατόχου της. Η αιτία ήταν ένα ατύχημα με ζώο, το οποίο χτύπησε η Mercedes με το εμπρός αριστερό της τμήμα. Η ζημιά δεν φαίνεται να είναι μεγάλη, παρόλα αυτά ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να την πουλήσει γιατί το κόστος της επισκευής δεν τον συνέφερε για ένα τόσο «φορτωμένο» με χιλιόμετρα αυτοκίνητο. Θα περίμενε κανείς να μην υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον, εντούτοις η τελευταία προσφορά που έχει καταγραφεί στην αγγελία έχει φτάσει τις 2.100 ευρώ.