Η Porsche παρουσιάζει για πρώτη φορά την ανανεωμένη Cayenne, η οποία θα κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και φέρει αρκετές σχεδιαστικές βελτιώσεις, καθώς και δύο νέα μηχανικά σύνολα.
Εξωτερικά, η ανανεωμένη Cayenne διακρίνεται από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα με νέους προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα, καπό, τα οποία χαρίζουν στο αυτοκίνητο περισσότερο δυναμισμό και το κάνουν να δείχνει πιο κομψό από πριν. Στην κορυφαία έκδοση Cayenne Turbo ξεχωρίζουν και τα LED φωτιστικά σώματα με το Porsche Dynamic System, ενώ στις υπόλοιπες εκδόσεις έχουν ενσωματωθεί στα εμπρός φώτα από τέσσερα φώτα ημέρας LED.
Για το εσωτερικό η Porsche δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες, ωστόσο αναφέρει ότι υπάρχει νέο τιμόνι με paddles εμπνευσμένο από την 918 Spyder, καθώς και νέα πίσω καθίσματα που περιλαμβάνουν προαιρετικά και εξαερισμό.
Στους κινητήρες προστίθεται plug-in hybrid έκδοση, για την οποία η Porsche αναφέρει ότι είναι η πρώτη στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Η Cayenne S E-Hybrid συνδυάζει τον ίδιο 3.0 V6 κινητήρα βενζίνης των 333 ίππων αλλά με πιο αποδοτικό ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 95 ίππων, συνδυαστικής απόδοσης 416 ίππων (έναντι 380 ίππων της προ ανανέωσης Cayenne S Hybrid). Η plug-in hybrid Cayenne επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 243 χλμ./ώρα, ενώ μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια αγγίζει τα 126 χλμ./ώρα. Κατανάλωση και εκπομπές CO2 δεν ανακοινώθηκαν προς το παρόν.
Νέος είναι και ο 3.6 V6 twin-turbo κινητήρας ισχύος 420 ίππων, ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 4.8 V8 των 400 ίππων. Η ανανεωμένη Cayenne S επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. (5,1 δλ. με το προαιρετικό Sport Chrono package) και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 257 χλμ./ώρα. Παράλληλα η Cayenne Diesel τροφοδοτείται με τον 3.0 V6 των 240 ίππων και η κορυφαία έκδοση Cayenne Turbo με τον V8 4.8 λτ. ισχύος 520 ίππων και με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε ακόμα: Porsche Cayenne S Diesel με 1.000 Nm ροπής