Η Porsche παρουσίασε τη νέα, κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση της Panamera Sport Turismo, με το νέο μοντέλο να έρχεται συνδυάζοντας έναν twin-turbo 4λιτρο V8 κινητήρα βενζίνης, με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,1 kWh, αλλά και με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Διαβάστε ακόμα: Νέα Porsche Cayenne με περισσότερη δύναμη και τεχνολογία (+videos)
Η ισχύς του βενζινοκινητήρα είναι 550 ίπποι και του ηλεκτροκινητήρα 136 άλογα, με τη συνδυαστική δύναμη να αγγίζει τους 680 ίππους και τη ροπή τα 850 Nm. Οι επιδόσεις, με τη βοήθεια του διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου PDK και της τετρακίνησης είναι εκρηκτικές, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόνο 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα.
Παράλληλα με αυτές τις επιδόσεις η Porsche υπόσχεται μέση κατανάλωση βενζίνης μόνο 3,0 λτ./100 χλμ. (με βάση τον κύκλο NEDC), ενώ η μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 17,6 kWh/100 χλμ. Η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo μπορεί επίσης να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για 49 χλμ., ενώ η μπαταρία της φορτίζει ανάλογα με τον τύπο της πρίζας/φορτιστή, μεταξύ 2,4 και 6 ωρών.
Διαβάστε ακόμα: Οι πιο ποθητές Porsche όλων των εποχών! (video)
Στα υπόλοιπα στοιχεία της, η νέα κορυφαία υβριδική Porsche Panamera Sport Turismo διατηρεί τις ίδιες γραμμές με αυτές των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου, έχοντας μειωμένο πορτ-μπαγκάζ 425 λίτρων (-95 λίτρων) λόγω των μπαταριών. Τιμολογιακά, με το κόστος στη Γερμανία να ανέρχεται στα 188.592 ευρώ, η νέα έκδοση της Panameraπαίρνει τον τίτλο και της ακριβότερης στη γκάμα.