Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει διαφορετικά ακρωνύμια για τους κινητήρες πετρελαίου που εφοδιάζει τα μοντέλα της, αν και οι βασικές λέξεις που τα συνθέτουν είναι τρεις: Diesel, Injection και Common Rail. Κάποιες εταιρείες έχουν διατηρήσει εδώ και πολλά χρόνια τα ίδια ονόματα για τα ντίζελ μηχανικά τους σύνολα και άλλες τα έχουν κάνει λιγότερο σύνθετα. Όπως είναι για παράδειγμα η Mercedes, η οποία το 2014 μετονόμασε όλα τα μοντέλα της με μοτέρ πετρελαίου από CDI σε ένα πιο απλό d και η Opel που μετονόμασε το CDTI σε diesel.
Διαβάστε ακόμη: Δυνατά και οικονομικά μικρά αυτοκίνητα βενζίνης
Ας δούμε λοιπόν παρακάτω πως ονομάζει κάθε μάρκα τα ντίζελ μηχανικά της σύνολα και τι αυτά σημαίνουν.
Alfa Romeo: JTD (Jetronic Turbo Diesel) και diesel τα πιο νέα μοντέλα
Audi, SEAT, Skoda, VW: TDI (Turbocharged Direct Injection)
BMW: d (diesel)
Chrysler, Jeep: CRD (Common Rail Diesel) και diesel τα πιο νέα μοντέλα
Citroen, DS, Peugeot: BlueHDI (High pressure Diesel Injection με AdBlue)
Fiat, Lancia: Multijet ΙΙ (σύστημα ψεκασμού του καυσίμου)
Ford: TCDI (Turbo Common rail Diesel Injection)
Honda: i-DTEC (intelligent Diesel Technology Electronic Control)
Hyundai, Kia: CRDi (Common rail Diesel Injection)
Land Rover: TD4, eD4, SD4, TD6, TDV6, SDV6, TDV8, SDV8 (Turbo Diesel και αριθμός των κυλίνδρων)
Mazda: Skyactiv-D (Diesel, το Skyactiv είναι μια σειρά από τεχνολογίες)
Mercedes: d (diesel)
Mitsubishi: DI-D (Direct Injection Diesel)
Nissan: dCi (direct Common-rail Injection)
Opel: CDTi (Common rail Diesel Turbo injection). Τα νέα μοντέλα έχουν μόνο το γράμμα D.
Porsche: Diesel
Renault, Dacia: dCi (direct Common-rail Injection)
Toyota: D-4D (Direct-injection 4 valve Diesel)
Volvo: D2, D3, D4, D5 (Diesel και έκδοση)
Διαβάστε ακόμη: Οικονομικά ντίζελ χωρίς τέλη κυκλοφορίας