Mία από τις 1.400 Mercedes 300SL Gullwing που κατασκευάστηκαν, αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη και αναμένεται να απαιτήσει ένα ιδιαίτερα σεβαστό ποσό για να προστεθεί στην συλλογή του γκαράζ του.
Το γερμανικό κουπέ αποτελεί ίσως την πιο ξεχωριστή και φημισμένη εκπρόσωπο του «Αστεριού», έχοντας ψηφιστεί ως «Sportscar του Αιώνα» το 1999 και διατελέσει ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής την δεκαετία του 50 (από το 1955-1958), έναν τίτλο που της πήρε η αρχέγονη Aston Martin του James Bond, η DB4. Για την ακρίβεια, το ζήτημα της τελικής ταχύτητας είναι μια όμορφη ιστορία για την Gullwing. Από το εργοστάσιο, ο εξακύλινδρος εν σειρά των 2.996 κ.εκ. έστελνε 215 ίππους στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Με τον αγριότερο εκκεντροφόρο (πακέτο Sport Cam) και κάποιες άλλες βελτιώσεις, η απόδοση έφτανε τους 240 ίππους. Υπό κανονικές -εργοστασιακές, δηλαδή- συνθήκες η τελική ανερχόταν στα 225 χλμ./ώρα. Η DB4 την ξεπέρασε κατά 2 χλμ./ώρα, ωστόσο η Mercedes μπορούσε να φτάσει πολύ ψηλότερα…
Δείτε ακόμα: Κλεμμένη Mercedes του 1991 βρέθηκε με 1.900 χλμ!
Αναλόγως γραναζώματος στο κιβώτιο και το διαφορικό, σε συνδυασμό με το Sport Cam, η τελική μπορούσε να εκτοξευτεί στα 260 χλμ./ώρα! Τιμή που θα τοποθετούσε την Gullwing στον θρόνο της ταχύτητας από το 1955 μέχρι το 1963, χρονιά που το Studebaker Avanti έφτασε τα 271 χλμ./ώρα. Το πρόβλημα ήταν ότι οι επιλογές στα γραναζώματα «πιάνονταν» ως aftermarket μετατροπές, οπότε το αυτοκίνητο δεν λογίζονταν ως εργοστασιακό.
Όλα αυτά τα ιστορικά διατίθενται σε δημοπρασία, κάτω από το κόκκινο χρώμα Fire Engine Red. Το οποίο προστέθηκε κατά την διάρκεια αναπαλαίωσης, καθώς η εργοστασιακή βαφή ήταν η χαρακτηριστική ασημί Racing Silver. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία αντίστοιχων περιπτώσεων, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όχι μόνο δεν ήταν κλεισμένο σε γκαράζ, αλλά συμμετέχει ανελλιπώς σε αγώνες ιστορικών έχοντας ταξιδέψει σε κάθε γωνιά της Ευρώπης: Μονακό, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Σκωτία.
Διαβάστε επίσης: «Αντίο» της Mercedes στον V12 με συλλεκτική S-Class
Η κατακόκκινη Gullwing διαθέτει το πακέτο Sport Cam, που σημαίνει ότι η απόδοση βρίσκεται στους 240 ίππους. Επίσης, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει τοποθετήσει υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι, η οποία μπορεί να αφαιρεθεί κατόπιν αιτήματος του επόμενου. Ο οποίος θα κληθεί να καταβάλλει τουλάχιστον 400.000 ευρώ για να την κάνει δική του!