Αν το να οδηγήσεις μία BMW M είναι όνειρο ζωής, τότε εμείς ζήσαμε για μία ημέρα στον παράδεισο! Και αυτό γιατί το Autogreeknews ήταν προσκεκλημένο στο BMW M Drive Tour 2018 στο οποίο έδωσαν το παρόν οι BMW M2, M4 και M5 και μάλιστα σε πολλές και διαφορετικές εκδοχές. Και όλα αυτά στο ιδανικότερο μέρος στην Ελλάδα για ένα τέτοιο γεγονός, που δεν είναι άλλο από το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών.
Δείτε ακόμη: Μοναδική BMW M2 για την Εθνική Γερμανίας (+video)
Εκεί λοιπόν είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να ακούσουμε από κοντά αλλά πάνω από όλα να οδηγήσουμε τα κορυφαία μοντέλα επιδόσεων της βαυαρικής μάρκας, τα οποία μας χάρισαν απλόχερα μία εμπειρία ζωής, που θα μας μείνει αξέχαστη. Το event που διοργάνωσε άψογα η BMW περιελάμβανε οδήγηση των αυτοκινήτων στην πίστα, το κάθε ένα για τρεις γύρους. Τα αυτοκίνητα ήταν όλα μοναδικά, καθώς το κάθε ένα είχε τον δικό του χαρακτήρα, είτε χάρη στο χρώμα του (δημιουργία BMW Individual), είτε χάρη στα αξεσουάρ M Performance που είχε επάνω του. Όμως, μέσα σε όλα τα άλλα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και την πρώτη BMW M5 First Edition περιορισμένης παραγωγής.
Φτάνοντας στην πίστα των Σερρών, είχαμε τον καιρό σύμμαχό μας, αφού παρά το γεγονός πως βρισκόμασταν στα τέλη του Ιουνίου, η συννεφιά είχε φροντίσει να κρατήσει σε λογικά επίπεδα την θερμοκρασία, ευνοώντας τόσο την οδήγηση όσο και τα ίδια τα αυτοκίνητα και φυσικά τη θερμοκρασία της ασφάλτου στην πίστα. Με το βλέμμα και το μυαλό στα αυτοκίνητα, που είχαν ήδη παραταχθεί και μας περίμεναν, ακούσαμε προσεκτικά τις οδηγίες των εκπαιδευτών και φυσικά τους κανόνες που υπήρχαν, προκειμένου να διασφαλιστεί τόσο η διασκέδασή μας όσο και η ασφάλειά μας.
Όταν έφτασε λοιπόν η πολυπόθητη στιγμή, πήραμε τη θέση μας πίσω από το τιμόνι της BMW M2. Το αυτοκίνητο το είχαμε οδηγήσει και δοκιμάσει όπως μπορείτε να δείτε και εδώ στο παρελθόν, όμως σίγουρα είναι εντελώς διαφορετική εμπειρία η πίστα. Και αυτό αποδείχτηκε στην πράξη. Ο κάθε οδηγός είχε την ευκαιρία να κάνει τρεις γύρους στην πίστα των Σερρών, με το εκάστοτε αυτοκίνητο, πίσω φυσικά από τον εκπαιδευτή ο οποίος έδινε τον σβέλτο είναι η αλήθεια ρυθμό. Η BMW M2 μας έδειξε για ακόμη μία φορά πως είναι ένα αυτοκίνητο γεννημένο στην πίστα, φτιαγμένο για την πίστα. Την κάνεις ότι θες και την πας όπως θες εσύ. Είναι ένα υπέροχο σπορ κουπέ, το οποίο στα χέρια του γνώστη μπορεί να κάνει τα πάντα. Πίσω από την επιθετική μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, βρίσκεται ο αλουμινένιος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας TwinPower Turbo, χωρητικότητας 3.0 λτ. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό μοτέρ σε απόδοση και λειτουργία, το οποίο έχει τις ρίζες του στις M3/M4. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 370 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής από τις 1.400 έως και τις 5.560 σ.α.λ. Φυσικά συνεργάζεται με το διπλό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT με τις 7 ταχύτητες, το οποίο κάνει ακόμη πιο επιθετική την οδήγησή του.
Αφήνοντας τη BMW M2 δεν υπήρχε χρόνος για… αποχαιρετισμούς στα όπλα και στεναχώριες. Εξάλλου, όταν σε περιμένει μία BMW M4 να την οδηγήσεις με αεροτομή M Performance και κεραμικά φρένα, τότε μάλλον η M2 περνά απλώς σε δεύτερη μοίρα, αφού προέχει να συστηθείς στη M4. Αυτό κάναμε και εμείς λοιπόν και καθίσαμε στα εκπληκτικά μπάκετ καθίσματα, ρυθμίσαμε τη θέση στα μέτρα μας και ξεκινήσαμε για ακόμη τρεις γύρους στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών. Έχοντας ακόμη νωπή την εμπειρία μας από την οδήγηση της BMW M2, η σύγκριση ήταν αναπόφευκτη. Η Μ4 δείχνει από το πρώτο πάτημα του γκαζιού πως είναι πιο δυνατή. Ο 3.0 λτ. V8 κινητήρας αποδίδει 431 ίππους και 550 Nm ροπής και η διαφορά του στη δύναμη φαίνεται από την πρώτη στιγμή. Όμως το πιο συγκλονιστικό είναι ο τρόπος που πατάει το αυτοκίνητο στην πίστα. Μοιάζει ακλόνητο και πραγματικά σε κάνει να νομίζεις πως όσο πιο πολύ προσπαθείς τόσο πιο πολλά έχει να σου δώσει. Και ένα από τα μυστικά της επιτυχίας είναι και το διαφορικό Active M Differential. Αυτό χρησιμοποιεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με πολύδισκο συμπλέκτη και κρατά το πίσω μέρος ακλόνητο.
Για το τέλος η… μοίρα μας επιφύλασσε την BMW M5. Το ολοκαίνουργιο καμάρι του Μονάχου, το οποίο αποδίδει 600 ίππους και για πρώτη φορά στην ιστορία του είναι τετρακίνητο, χάρη στο σύστημα M xDrive AWD που προσφέρει ποσοστό εμπλοκής από 0 έως 100% σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Όσον αφορά στο μοτέρ του, αυτό είναι επίσης V8 4.4 λτ. και αποδίδει τους συγκλονιστικούς 600 ίππους από τις 5.600 έως και τις 6.700 σ.α.λ. ενώ η ροπή του είναι στα 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. έως και τις 5.600 σ.α.λ. Νούμερα που αποτυπώνονται και με το παραπάνω στην πίστα, όπου σε συγκλονίζει η ευκολία με την οποία η BMW M5 μπορεί να κάνει χρόνο και εσύ να είσαι σχεδόν ατσαλάκωτος, πίσω από το τιμόνι της. Μάλιστα τα κόκκινα κουμπάκια στο τιμόνι «M1 και M2» είναι αυτά που μπορείς να προγραμματίσεις και με το πάτημά τους να μεταβάλλει κατά το δοκούν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα στο M1 μπορείς να έχεις ρυθμίσεις άνεσης και στο M2 ρυθμίσεις πίστας. Όσον αφορά στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε εμείς, αυτό ήταν το πρώτο εκ των 400 BMW M5 First Edition που έχουν κατασκευαστεί και είναι βαμμένη στο Individual Frozen Dark Red Metallic.
Διαβάστε επίσης: Είναι αυτή η πιο «τούμπανο» BMW M4 που κυκλοφορεί;
Και κάπως έτσι, βγαίνοντας από την BMW M5 τελείωσε και το όνειρό μας… Ένα όνειρο που θα θέλαμε να κρατήσει για πάντα αλλά δυστυχώς, όπως ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά, όλα τα καλά τελειώνουν και μάλιστα γρήγορα…