Σπάει ταμεία το νέο SUV της Huawei

Δεν σταματάνε πουθενά οι Κινέζοι στα αυτοκίνητα, ακόμα κι εκείνοι που δεν ασχολούνται με αυτά. Η Huawei, ας πούμε, δεν βγάζει κάποιο τετράτροχο, όπως η Xiaomi. Δεν το βγάζει μόνη της, δηλαδή. Διότι με συνεργασίες όχι απλά εμφανίζει εκπροσώπηση, αλλά κάνει και τα ταμεία να παραμιλάνε. Ας δούμε το νέο Aito M8, για παράδειγμα, που αποτελεί προϊόν εξέλιξης με τη Seres.

Το M8 είναι ένα πληθωρικό SUV, που αγγίζει τα 5,2 μέτρα μήκους (5.190 χλστ.) και τα 2 μέτρα σε πλάτος (1.990 χλστ.), με το ύψος στα 1.795 χλστ. και το μεταξόνιο στα 3.105 χλστ. Κατά μια έννοια, το λες και ναυαρχίδα για τη Huawei, αλλά και τη Seres. Η επιβλητική εμφάνιση τονώνεται από την κλειστή μάσκα, τις καθαρές γραμμές και τις πολυάκτινες ζάντες των 21 ιντσών, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα LED. Στο εσωτερικό μπορούν φιλοξενηθούν ως 6 επιβάτες (είτε κλασική 5θέσια διάταξη, είτε τρεις δυάδες καθισμάτων), με τις τεράστιες οθόνες (σε τριπλή εφαρμογή) και το head up display επαυξημένης πραγματικότητας, αλλά και τα πολυτελή υλικά, να κλέβουν την παράσταση.

 

Όλα τα μοντέλα της Aito βασίζονται στην ευέλικτη και συνεχώς εξελισσόμενη πλατφόρμα MF με τα εξής τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά: Έξυπνα συστήματα ασφαλείας, ποικιλία συστημάτων κίνησης, προσαρμόσιμο χώρο στην καμπίνα και υψηλή νοημοσύνη. Υποστηρίζει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (BEV), ηλεκτρικό σύστημα εκτεταμένης αυτονομίας (Super Range-extender EV) και υβριδικό (Ultra Hybrid). Εκμεταλλευόμενη τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας MF, η τεχνολογία Super Range-extender επιτυγχάνει θερμοδυναμική απόδοση 45% και παράγει ηλεκτρική ενέργεια από βενζίνη με απόδοση 3,65 kWh/lt. Στην περίπτωση του M8 μιλάμε για δυο ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 525 ίππων (221 μπροστά, 304 πίσω), και έναν 1.5λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα (158 ίππων) σε ρόλο κυρίως γεννήτριας. Οι διαθέσιμες μπαταρίες περιλαμβάνουν συστοιχίες LFP ή NMC, με χωρητικότητα 36 kWh ή 52 kWh, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία 310 χλμ. Η συνολική, ωστόσο, ξεπερνά τα 1.520 χλμ. (1.526)! Αριθμοί, βέβαια, που αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC.

Τα ανωτέρω προσόντα του M8, λοιπόν, προσέλκυσαν σε τέτοιο βαθμό το αγοραστικό κοινό της Κίνας, ώστε η Huawei δέχτηκε 7.500 προ-παραγγελίες στην πρώτη ώρα διάθεσης και 21.000 στις πρώτες έξι! Κι όλα αυτά, με αρχική τιμή 368.000 γουάν (47.023 ευρώ). Από κοντά και το μεγαλύτερο M9 των 5.230 χλστ., που ξεκινά από τις 478.000 γουάν (61.084 ευρώ) και ξεπέρασε τις 11.000 προ-παραγγελίες στο πρώτο εξάωρο.

Get it on Google Play Download on the App Store