Επίσημο: Έρχεται το νέο Nissan GT-R

Το GT-R αποσύρθηκε στις αρχές του μήνα, έπειτα από 18 ολόκληρα και αδιαλείπτως γκαζιάρικα χρόνια. Μέχρι τώρα, η Nissan δεν είχε αναφέρει κάτι επιβεβαιωμένο για την εξέλιξη του επόμενου, άσχετα που όλοι ακούγαμε/διαβάζαμε τις φήμες. Από επίσημα χείλη, ωστόσο, δεν υπήρχε κάτι, οπότε μια ανησυχία είχαμε αρχίσει να τη βάζουμε στις έγνοιες. Ευτυχώς, όχι πλέον.

Ο νέος CEO της ιαπωνικής εταιρίας, ο οποίος μάλιστα δηλώνει λάτρης των sportscars και supercars, μίλησε στο Automotive News για τη μελλοντική προσέγγιση της Nissan στο θέμα GT-R, δίνοντας χαρμόσυνα νέα: «Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω στα σπορ αυτοκίνητα. Είναι μέρος του DNA μας. Και φυσικά, το όνομα GT-R θα συνεχίσει να δεσπόζει στη γκάμα μας. Δεν μπορώ ακόμα να σας πω το πότε και το πώς, αλλά σίγουρα θα λανσάρουμε νέο GT-R». Συνεπώς, μετά και τις διαβεβαιώσεις του Ivan Espinosa, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι. Από εκεί και πέρα, όμως, σιγήν ιχθύος.

Για το τεχνικό κομμάτι, όλα είναι ανοιχτά. Αυτό που θεωρείται «τελειωμένη» υπόθεση ωστόσο, είναι ότι το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό. Το σενάριο μετάβασης σε κεντρομήχανη διάταξη, όπως η Corvette, είναι απίθανο. Αυτό της αρωγής ηλεκτροκινητήρων πάλι, όχι ιδιαίτερα. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν θα πρόκειται για plug-in σύστημα, αλλά για KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3.0λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων). Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ, δίχως να αποκλείεται το σενάριο και αμιγώς ηλεκτρικού, κατά τις κατευθύνσεις του πρωτοτύπου Hyper Force των 1.360 ίππων.

Get it on Google Play Download on the App Store