Ζούμε στην εποχή όπου η πετρελαιοκίνηση αντιμετωπίζεται εχθρικά σε πολλές χώρες και η Γερμανία είναι μία από αυτές. Βλέπετε, πολλές πόλεις της μπορούν πλέον να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων diesel παλαιότερης τεχνολογίας, ενώ και η φημολογία γύρω από το diesel είναι δυσοίωνη.
Δείτε ακόμη: Τα αυτοκίνητα που κρατάνε περισσότερο οι ιδιοκτήτες τους
Αυτό είναι αρκετό για να κάνει τους Γερμανούς, που χρόνια αγόραζαν diesel αυτοκίνητα να θέλουν να τα ξεφορτωθούν, προκειμένου να στραφούν είτε σε πιο σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, είτε για να πάρουν κάποιο υβριδικό ή βενζινοκίνητο. Όπως είναι λογικό, οι τιμές τέτοιων αυτοκινήτων έχουν πέσει στην Γερμανία, ακολουθώντας το μειωμένο ή και ανύπαρκτο αγοραστικό ενδιαφέρον για αυτά, έχοντας αυξήσει ταυτόχρονα τις εξαγωγές τους σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Σύμφωνα λοιπόν με μελέτη του Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Λογιστικής του Πανεπιστημίου του Wuerzburg-Schweinfurt, της οποίας τα ευρήματα πιστοποιήθηκαν από την Γερμανική Στατιστική Αρχή, οι εξαγωγές μεταχειρισμένων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων από την Γερμανία σε άλλες χώρες, αυξήθηκαν κατά 20,5% φτάνοντας στα 239.541 αυτοκίνητα συνολικά (το υψηλότερο από το 2006).
Διαβάστε επίσης: Οι Γερμανοί ψηφίζουν Toyota Corolla
Η χώρα στην οποία καταλήγουν τα περισσότερα από αυτά είναι η Ιταλία με 22.400 αυτοκίνητα, ενώ ακολουθούν Αυστρία και Γαλλία με 21.600 και 16.700 αυτοκίνητα αντίστοιχα. Την πρώτη πεντάδα κλείνουν η Ουκρανία με 15.700 αυτοκίνητα και η Ολλανδία με 13.300 αυτοκίνητα. Τέλος, την δεκάδα ολοκληρώνουν κατά σειρά οι Ουγγαρία, Ρουμανία, Σλοβακία, Βέλγιο και Πολωνία.