Η νέα Toyota Supra απέκτησε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον για όσους θέλουν να την αποκτήσουν, μετά και την προσθήκη του 2.0 λτ. turbo κινητήρα. Αποδίδει 258 ίππους και 480 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Η πιο δυνατή με τον 3.0 λτ. κινητήρα των 340 ίππων και 500 Nm ροπής επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.
Δείτε ακόμη: Πόσο κάνει η 2λιτρη Toyota Supra;
Όπως όλοι γνωρίζετε, έχει εξελιχθεί από κοινού με τη BMW και διαθέτει πολλά κοινά στοιχεία με την Z4, όπως είναι το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη. Εξωτερικά η Supra με την Z4 δεν έχουν καμία απολύτως ομοιότητα, όμως στο εσωτερικό η Supra έχει πάρα πολλά μέρη από τη BMW.
Δείτε ακόμη: Ελληνική Toyota Supra γυρίζει κεφάλια!
Με μια γρήγορη ματιά εύκολα μπορεί κανείς να τα εντοπίσει, σε κάθε σημείο της καμπίνας. Το σύστημα iDrive με το περιστροφικό χειριστήριο, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, όλα τα μπουτόν και χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα και το σύστημα του κλιματισμού είναι της BMW. Από τη γερμανική μάρκα προέρχονται ακόμη τα μπουτόν στο τιμόνι μέχρι και τα χειριστήρια για τις λειτουργίες των φώτων. Γερμανικής προέλευσης είναι επίσης η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, αλλά και η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων. Η τελευταία μπορεί να μην προέρχεται απευθείας από τη BMW, όμως τα γραφικά τα έχει επιμεληθεί η BMW.
Δείτε ακόμη: Νέα Toyota Supra με 2.0 λτ. turbo κινητήρα
Σίγουρα δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η νέα Supra είναι περισσότερο BMW και λιγότερο Toyota. Άδικο σίγουρα δεν έχουν, αφού το αντίθετο δεν συμβαίνει. Δηλαδή η Z4 δεν έχει πάρει κάτι από την Toyota. Τελικά αυτό μετράει στον τελικό αποδέκτη, τον αγοραστή ή μπορεί να το εκλαμβάνει και ως ένα θετικό στοιχείο; Εσείς, τι λέτε;