Παρά το γεγονός πως BMW και Toyota επιμένουν πως μετά την συνεργασία για την κατασκευή των σπορ μοντέλων, ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους, τελικά τα πράγματα μπορεί να μην είναι όπως ακριβώς τα λένε οι δυο εταιρείες.
Αφορμή για τον παραπάνω προβληματισμό – σχόλιο αποτελεί μια δήλωση του προέδρου του M-Division, Markus Flasch. Ο κ. Flasch σε ερώτηση που δέχτηκε από Άγγλο δημοσιογράφο ξένου περιοδικού αυτοκινήτου, για το αν υπάρχει περίπτωση να μπει ο κινητήρας της M3 στη Supra, ανέφερε ότι δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες, αλλά δεν το απέκλεισε κι οριστικά.
Δείτε ακόμα: «Καπέλο» 45 χιλ. στην νέα Supra από ντίλερ γιατί μπορούσε!
«Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια τέτοια σκέψη στα μελλοντικά πλάνα μας και σίγουρα δεν έχει συζητηθεί κάτι τέτοιο με ανώτατα στελέχη της Toyota. Είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, αν και σχετικά απίθανη, αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ»! Σίγουρα πολλοί θα ήθελαν δουν μια έκδοση της Supra με σχεδόν 500 ίππους, αλλά ο Flasch δεν έδειξε πρόθυμος να προσφέρει τον φρέσκο κινητήρα S58 της Μ3 στο ιαπωνικό sport car.
«Το έχουμε σαν κανόνα να μην προσφέρουμε κινητήρες Μ σε εξωτερικούς συνεργάτες, γιατί θεωρούμε ότι αυτά τα μοτέρ αποτελούν το δυνατό σημείο των μοντέλων μας. Μια δύσκολη απόφαση που πολλά μέλη της ομάδας δεν θα το δεχτούν εύκολα μιας και έχουν κοπιάσει πολύ για την εξέλιξη του S58 κινητήρα και θέλουμε να τον χρησιμοποιήσουμε για το σύνολο των μοντέλων για τα οποία τον προορίζουμε».
Διαβάστε επίσης: Toyota Supra ρίχνει καρότσες στη BMW Z4 (+video)
Να θυμίσουμε πως BMW Z4 και Toyota Supra μοιράζονται τον ίδιο 3λιτρο κινητήρα, απόδοσης 335 ίππων (τα δυναμόμετρα έχουν αποκαλύψει πως η ισχύ του αγγίζει τους 380 ίππους), με το 0-100 χλμ./ώρα να ανέρχεται στα 4,1 δλ. Σίγουρα η ισχυρότερη version με δυο turbo και ισχύ παραπάνω από 500 ίππους θα ήταν το ιδανικό για τους λάτρεις της Toyota, αλλά ίσως αυτό το project να μην υλοποιηθεί ποτέ! Ίδωμεν!