Δεν υπάρχει πιο εμβληματικό Nissan από το GT-R, αναμφίβολα. Τα Micra/Qashqai/X-Trail σήμερα και τα Sunny/Almera/Primera παλιότερα μπορεί να έφερναν τον κόσμο στις αντιπροσωπείες, όμως ένα αυτοκίνητο φρόντιζε διαχρονικά να ψηλώνει το ανάστημα της φίρμας από τη Γιοκοχάμα -είτε με το όνομα «Skyline», είτε απλά ως GT-R τη σήμερον ημέρα.
Η τελευταία μετενσάρκωση του «Godzilla» βρίσκεται μαζί μας από το 2007 και ενδέχεται να μείνει στην παραγωγή μέχρι το 2027! Κάτι που σημαίνει ότι έχουμε ακόμα μπροστά μας καιρό να ασχολούμαστε με τις καταιγιστικές επιδόσεις του R35, όπως είναι η άτυπη ονομασία του GT-R. Ξεκίνησε την καριέρα του προκαλώντας την Porsche 911 Turbo μέσα στο σπίτι της (βλέπε Nurburgring) και με 485 άλογα από τον twinturbo V6 των 3.8 λίτρων. Εν έτει 2020, ο VR38DETT έχει φτάσει στους 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και τα 637 Nm στις 3.600 – 5.800 σ.α.λ.
Δείτε ακόμα: Το GT-R «διδάσκει» Corvette και AMG GT 63 S (+video)
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του κορυφαίου Nissan, ωστόσο, είναι ο τρόπος που κατεβαίνει στον δρόμο η ισχύς. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και υπερσύγχρονη τετρακίνηση ATTESA E-TS παραλαμβάνει τη δύναμη του κινητήρα μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της BorgWarner και τη μετουσιώνει σε επιτάχυνση 2,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με την πλευρική επιτάχυνση να ξεπερνάει το 1G και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα. Κοινώς, το GT-R «εκτελεί» τόσο στην ευθεία όσο και τις στροφές, διαθέτοντας χώρο για τέσσερις επιβάτες, κερδίζοντας επάξια τον τίτλο του πιο πρακτικού και χρηστικού supercar παγκοσμίως. Πόσο κοστολογείται στα μέρη μας;
Η βασική Black Edition τιμάται στις 174.700 ευρώ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών της RAYS, ηχοσύστημα 11 ηχείων από τη Bose και δερμάτινα καθίσματα μεταξύ άλλων. Η επόμενη Prestige ανεβαίνει στις 178.950 και η κορυφαία Track, που περιλαμβάνει σφιχτότερο setup στην ανάρτηση και διαφορετικές ζάντες της RAYS φτάνει τις 186.950. Αν σας φαίνονται πολλά, παραθέτουμε ευθύς αμέσως τον ανταγωνισμό.
Διαβάστε επίσης: Γιατί το Nissan GT-R λέγεται και «Godzilla»;
Ο άσπονδος εχθρός που ακούει στο όνομα Porsche 911 Turbo, ξεκινά από τις 262.400 ευρώ (η προηγούμενη, καθώς για την 992 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τιμές). Και μιλάμε για την απλή Turbo, όχι την S, που αποδίδει 540 ίππους και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,0 δλ. Η BMW M8, με την Competition έκδοση της οποίας «σκοτώνεται» σε πάμπολλα video με κόντρες (και δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα), τιμάται στις 216.762 ευρώ, απαιτώντας 3,3 δλ. για να φτάσει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Micra 1.0 Super Turbo του 1988;