Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 200 άλογα στις 8.000 σ.α.λ., η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου. Το συγκεκριμένο δεν έχει τίποτα από αυτά. Όμως ίσως είναι το πιο ξεχωριστό Integra που έχει κυκλοφορήσει.
Δείτε ακόμα: Ποιο είναι το καλύτερο Honda Civic Type R; (+video)
Καταρχάς δεν υπήρξε ποτέ στην ζωή του Type R. Το έμπειρο μάτι αναγνωρίζει την έλλειψη της χαρακτηριστικής πίσω αεροτομής, αλλά και την παρουσία ενός βυσσινί χρώματος στο αμάξωμα που ουδέποτε διατέθηκε στο «Τάπερ» (κόκκινο, μαύρο, άσπρο οι μοναδικές επιλογές στο DC2). Με λίγα λόγια είναι ένα ταπεινό Integra 1.8i των 140 ίππων. Ή καλύτερα «ήταν». Ως γνήσιος Αμερικανός, ο ιδιοκτήτης του επέλεξε την ευρύτατα διαδεδομένη μεθοδολογία του «πετάω έναν V8 παντού και ξενοιάζω» και τοποθέτησε τον «χορταστικό» κινητήρα μιας Cadillac Eldorado του 1976. Μιλάμε για ένα 8κύλινδρο «βουνό» από κινούμενα μέταλλα, χωρητικότητας 8.2 λίτρων και απόδοσης 190 ίππων. Στα καλά του (το 1970, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε) απέδιδε 406 ίππους και 750 Nm ροπής, όμως η πετρελαϊκή κρίση τον «φίμωσε» σε αποπνικτικό σημείο. Για αυτό, όμως, υπάρχει ο κλάδος της βελτίωσης ο οποίος προσφέρει 2 τούρμπο και στέλνει την ισχύ στους 600 ίππους. Το πρόβλημα είναι ότι ένας από τους μεγαλύτερους κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο, δεν χώραγε στο μηχανοστάσιο του Integra. Eνδεικτικά η Eldorado είχε μήκος 5,7 μέτρων, τη στιγμή που το ιαπωνικό κουπέ δεν φτάνει ούτε στα 4,4 μέτρα (4.380 χλστ. για την ακρίβεια).
Διαβάστε επίσης: Ρώσος έβαλε κινητήρα μαχητικού jet σε BMW E30 (+video)
Κανένα πρόβλημα, καθώς πρόκειται για τις Η.Π.Α. Το μέρος του κόσμου όπου ένα θεόρατο μοτέρ από την δεκαετία του 70 μπορεί να τοποθετηθεί στο κέντρο ενός μπροστοκίνητο κουπέ από τα 90’s. Καλά διαβάσατε. Το Integra έχει μετατραπεί σε κεντρομήχανο και πισωκίνητο, θυσιάζοντας την μισή καμπίνα και όλο το πορτμπαγκάζ προκειμένου να φιλοξενήσει τον ατσάλινο «Λεβιάθαν». Ο κινητήρας δεν φέρει το παραμικρό ίχνος μόνωσης, βρίσκεται εκατοστά πίσω από τα κεφάλια οδηγού-συνοδηγού και απαιτεί την χρήση ωτοασπίδων, προκειμένου να μην προκαλέσει ανεπανόρθωτες βλάβες στην ακοή.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 3τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και εμφανισιακά τίποτα δεν το προδίδει, πέρα από το widebody kit και τα φαρδύτερα πίσω ελαστικά. Η κινούμενη αυτή «παράνοια» μπορεί να γίνει δική σας, καθώς πωλείται από την Streetside Classics.