Στην δεκαετία του 80 μέχρι και τις αρχές των 90’s, οι Mercedes είχαν χτίσει την φήμη των «θωρηκτών». Οι W123 και W124 ήταν -και ακόμα είναι, βασικά- «αλεξίσφαιρες», καθώς δεν σταματούσαν να λειτουργούν ακόμα και όταν σε δοκιμασίες τηλεοπτικών show, τις βούταγαν σε λίμνες, τις έβγαζαν και τις έβαζαν μπροστά κατευθείαν. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες κυκλοφορούν απροβλημάτιστα μέχρι και σήμερα, αρκετές εξ αυτών υπηρετώντας τον καθημερινό αγώνα των μετακινήσεων ως ταξί.
Δείτε ακόμα: Νέο μεσαίο 7θέσιο SUV Mercedes GLB από 1.332 κ.εκ.
Κάπου στην δεκαετία του 90, τα μοντέλα από την Στουτγκάρδη «ξεστράτισαν». Οι πρώτες δυο γενιές C-Class (W202 και W203) αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα, ιδιαίτερα με τα ηλεκτρικά, και θεωρήθηκαν ως το τέλος των παλιών Mercedes. Η συγκεκριμένη CLK, ωστόσο, αποδεικνύει πως σε κάθε κανόνα υπάρχει η αντίστοιχη εξαίρεση.
Αγορασμένη καινούργια τον Σεπτέμβριο του 1999, δουλεύει «ρολόι» επί δυο δεκαετίες και σήμερα αναζητά τον επόμενο αγοραστή. Το οδόμετρο αναγράφει 930.842 χιλιόμετρα, με τον τωρινό ιδιοκτήτη να δηλώνει πως το μόνο που έχει ζητήσει είναι η προγραμματισμένη συντήρηση. Το χρώμα -τουλάχιστον από τις φωτογραφίες- βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, με εξαίρεση κάποια σημεία στα φτερά και τα μαρσπιέ που έχουν «φαγωθεί». Τα ίδια θετικά ισχύουν και για το εσωτερικό, με την ταπετσαρία και το ταμπλό να δείχνουν σαν καινούργια, τις επενδύσεις ξύλου να μην έχουν χάσει την γυαλάδα τους και το μόνο που υποδηλώνει τα διανυθέντα χιλιόμετρα, να είναι το τιμόνι – η στεφάνη του οποίου είναι εμφανώς ταλαιπωρημένη.
Διαβάστε επίσης: Mercedes 190 E 2.3 με 462 χλμ. σε τιμή… σοκ!
Προκειμένου να φτάσει το 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα στα χέρια του επόμενου ιδιοκτήτη, ο νυν ζητά 2.950 ευρώ.