Ένας χρόνιος καημός των απανταχού αυτοκινητόφιλων, είναι η επιστροφή του Mazda RX-7. Το πρωτότυπο RX-Vision του 2015 και μια υπαρξιακή δήλωση των Ιαπώνων δυο χρόνια αργότερα, είχαν ρίξει νερό στο μύλο της φιλολογίας. «Χωρίς τον Wankel, δεν θα υπήρχε Mazda. Και χωρίς τη Mazda, σίγουρα ο Wankel δεν θα ήταν σε παραγωγή για σχεδόν 50 χρόνια», είχαν πει οι κύριοι από τη Γιοκοχάμα το 2017.
Δείτε ακόμα: Έλληνες κυνηγιούνται με Mazda RX-7 και ΜΧ-5 V6 στο ‘Ring! (+video)
Έκτοτε, υπήρξαν φήμες για 1.600άρη τούρμπο Wankel 400 ίππων, συμμετοχή του σε υβριδικό σύνολο κλπ. Τον περασμένο Οκτώβρη, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της φίρμας είπε χαρακτηριστικά πως «η επιστροφή του RX-7 παραμένει το όνειρό μας». Κάτι που σημαίνει πως κάποια στιγμή, ενδεχομένως να το ξαναδούμε. Ο Enoch Gabriel Gonzales το οραματίστηκε και το υλοποίησε, σε ψηφιακή μορφή.
Το RX-7 4ης γενιάς, σύμφωνα με τον Φιλιππινέζο σχεδιαστή, αντλεί επιρροές τόσο από το RX-Vision όσο και το MX-5. Το ρύγχος είναι έντονα σφηνοειδές, με μακρύ και χαμηλό καπό, ένδειξη του περιορισμένου χώρου που καταλαμβάνει το περιστροφικό μοτέρ. Το πίσω μέρος είναι κοντό, με μια ενιαία λωρίδα να ενώνει τα φωτιστικά σώματα και να παραπέμπει αρκετά στην τεχνοτροπία του Kia Stinger GT.
Διαβάστε επίσης: Γιατί ο κινητήρας του Mazda RX-7 είναι καλύτερος από του RX-8; (+video)
Όπως και να έχει, ανεξαρτήτως επιρροών και εμπνεύσεων, υπάρχει έστω ένας άνθρωπος με αγάπη για το αυτοκίνητο που δεν θα ήθελε να δει το RX-7 να επιστρέφει;