Αν οι φίλοι των μοντέλων Μ δυσαρεστήθηκαν όταν η BMW εισήγαγε την υπερτροφοδότηση στους κινητήρες, πού να ακούσουν τι τους ετοιμάζει η βαυαρική εταιρία μέχρι το τέλος επόμενης δεκαετίας.
Ο διευθυντής του τμήματος Μ GmbH, Frank van Meel, αποκάλυψε πως κάθε αυτοκίνητο με το σήμα Μ στο πίσω μέρος θα είναι υβριδικό μέχρι το 2030, ενώ δεν αποκλείονται και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η τάση περιλαμβάνει τις διαδόχους των Μ2, Μ3, Μ4, Μ5, Χ4 Μ, Χ5 Μ, Χ6 Μ, αλλά και εκδόσεις των επερχόμενων Χ2 Μ, Χ3 Μ και της ναυαρχίδας των Βαυαρών, την Μ8. Ερωτηθείς για τυχόν (σίγουρες, βασικά) αντιδράσεις του κοινού, ο van Meel απάντησε πως: «έχουμε εφοδιάσει την Μ3 με 3 διαφορετικά μοτέρ από την αρχή της καριέρας της. Ξεκινήσαμε με ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο, ανεβήκαμε στους 6, περάσαμε στους 8 και κατόπιν επιστρέψαμε στους 6 και εισάγαμε την υπερτροφοδότηση. Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τον τρόπο που παίρνει κίνηση μια BMW M, αρκεί να επιταχύνει-στρίβει-φρενάρει σαν τέτοια».
Δείτε ακόμα: Στις Σέρρες με BMW M2, M4 και M5
Ακόμα πιο δεικτικός ήταν όταν ρωτήθηκε για τον σκοπό της ηλεκτρικής βοήθειας σε μια παραδοσιακή και εστιασμένη γκάμα αυτοκινήτων: «όλη η ουσία κρύβεται στο timing. Αν αργήσεις, σε ξεπέρασε ο ανταγωνισμός. Αν βιαστείς, ρισκάρεις να παρουσιάσεις κάτι που δεν θα έχει τα κατάλληλα εξαρτήματα/ρυθμίσεις λόγω έλλειψης της απαραίτητης τεχνολογίας για την δεδομένη στιγμή. Το οργανόγραμμά μας ορίζει το 2030 ως καταληκτική ημερομηνία. Και μέχρι τότε, υβριδικές ή και ηλεκτρικές, όλες οι Μ της νέας εποχής θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένες για να φορέσουν το θρυλικό σήμα».
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένη BMW M5 725 ίππων αναστατώνει! (+video)
Η BMW, μάλιστα, παλαιότερα δεν απέκλειε το ενδεχόμενο ενός μοντέλου με 3 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 271 ίππων έκαστος. Με μια συνδυαστική ιπποδύναμη της τάξης των 810 ίππων, θα μπορούσε να αποτελέσει τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη της Μ1 ή κάποια καινούργια προσθήκη στην λίστα των Μ. Για τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις πάντως, υπάρχουν και καλά νέα, καθότι ο van Meel διαβεβαίωσε πως οι επόμενες Μ3 και Μ4 θα μείνουν πιστές στην πίσω κίνηση, σε αντίθεση με την τετρακίνητη Μ5 πισωκίνητων προσανατολισμών.