Τα σχέδια στη γερμανικής κυβέρνησης και ειδικότερα της καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν οδεύουν σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, αφού οι Γερμανοί τους έχουν γυρίσει την πλάτη. Γεγονός που αν μη τι άλλο σίγουρα θα πρέπει να ανησυχήσει τους κατασκευαστές, καθώς η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα της Ευρώπης σε πωλήσεις αυτοκινήτων, ενώ και η ίδια η VW ετοιμάζει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμη: Πόσο θα διαρκούν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών VW;
Τα σχέδια είχαν στόχο την κυκλοφορία τουλάχιστον 1 εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία έως το 2020, όμως μέχρι τώρα έχουν πωληθεί μόνο 200.000 αυτοκίνητα εναλλακτικών καυσίμων, από τα οποία πάνω από τα μισά είναι plug-in hybrid. Η γερμανική κυβέρνηση αναγνωρίζει επίσημα ότι έκανε λάθος και ότι το αρχικό σχέδιο δεν θα εκπληρωθεί.
Σύμφωνα με τα τρέχοντα στοιχεία προκύπτει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν προσελκύουν ακόμα αγοραστές, παρά τις γενναιόδωρες επιδοτήσεις που έχουν δοθεί εδώ και τρία χρόνια. Αρχικά το πρόγραμμα ήταν προγραμματισμένο για να λήξει αυτόν τον Ιούνιο, όμως θα διαρκέσει και άλλο και περιλαμβάνει επιχορήγηση 4.000 ευρώ για την αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου και 3.000 ευρώ για ένα plug-in hybrid.
Η Γερμανία δεν είναι η μοναδική μεγάλη αγορά αυτοκινήτων που δεν έχει την αναμενόμενη ζήτηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και η Γαλλία. Παρά τις παροχές που δίνονται και εκεί, το 2018 πωλήθηκαν μόνο 6.360 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμη: Τιμές και έναρξη πωλήσεων για το VW ID.3
Σίγουρα η περιορισμένη αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που σε καλές περιπτώσεις φτάνει τα 400 χιλιόμετρα και οι πολλές ώρες που χρειάζονται για τη φόρτιση σε οικιακή πρίζα, αποτελούν βασικά μειονεκτήματα έναντι των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες.