Το νέο Renault Kadjar λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά με νέους κινητήρες και πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό, τεχνολογία και ποιότητα, προσφέροντας ότι αναζητήσει κανείς από ένα μικρομεσαίο SUV.
Δείτε ακόμη: Κινητήρες και επιδόσεις του νέου Renault Captur
Εξωτερικά, το νέο Renault Kadjar των 4.489 χλστ. μήκους, απέκτησε πιο κομψή και ελκυστική εικόνα, μέσω των νέων φωτιστικών σωμάτων LED, της ανασχεδιασμένης μάσκας, των νέων προφυλακτήρων εμπρός – πίσω και των νέων ζαντών αλουμινίου των 19 ιντσών.
Πιο σύγχρονο παρουσιάζεται και το εσωτερικό, όπου ξεχωρίζει η νέα ευκρινής οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων R-Link 2. Επιπλέον, υπάρχουν νέες επενδύσεις και χρωματικοί συνδυασμοί, καθώς και βελτιωμένη ποιότητα υλικών, που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας. Βασικό πλεονέκτημα που προσφέρει το Kadjar, είναι ακόμη οι πολύ άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών, η ψηλή και πανοραμική θέση οδήγησης και το μεγάλο και πρακτικό πορτ μπαγκάζ των 527 λτ., το οποίο φτάνει τα 1.478 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Σημαντική αλλαγή που έγινε στο Kadjar, είναι η προσθήκη των νέων και πιο αποδοτικών κινητήρων βενζίνης 1.3 λτ. TCe 130 και 160, η αναβάθμιση του ντίζελ 1.5 Blue dCi 115 και η προσθήκη του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.7 λτ. Blue dCi 150. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης περιλαμβάνουν ένα φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (FAP), το οποίο μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων, χωρίς να χρειάζεται συντήρηση. Στους ντίζελ, εκτός από το φίλτρο σωματιδίων, υπάρχει και το σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) που λειτουργεί με AdBlue. Όλοι οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι για να προσφέρουν άνεση και απόλαυση στην οδήγηση, σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων.
Δείτε ακόμη: Πόσο πωλείται το Renault Megane R.S. στην Ελλάδα;
Για όσους πάλι αναζητούν απόδραση και εκτός των ορίων της ασφάλτου, το νέο Kadjar είναι αρκετά ικανό, χάρη στην απόσταση από το έδαφος των 200 χλστ. και τις γωνίες εισόδου και εξόδου των 17 και 25 μοιρών αντίστοιχα. Οι δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου αυξάνονται σημαντικά μέσω του συστήματος τετρακίνησης με τα 3 προγράμματα (4×4, 4×2 Extended Grip & 4×2), η οποία συνδυάζεται στάνταρ με τον κινητήρα 1.7 λτ. Blue dCi 150.
Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως της διαδρομής που θα ακολουθήσει ο οδηγός, το νέο Renault Kadjar, παρέχει σε όλους τους επιβάτες του υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Από την αρχική έκδοση 1.3 TCe 140 Authentic εξοπλίζεται με ESC, ASR, AFU (σύστημα ενίσχυσης πέδησης), με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, με 6 αερόσακους κ.λπ. Προαιρετικά διατίθενται Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) & Υπέρβαση ταχύτητας (μπροστινή κάμερα), Ενεργό Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Active Emergency Breaking System), Περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος (Side distance Control) και Αυτόματο Σύστημα Παρκαρίσματος.
Δείτε ακόμη: Ήρθε το νέο Renault Kadjar με νέους κινητήρες (+τιμές)