Η 8η γενιά του VW Golf παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και κατέκτησε τις εντυπώσεις, τόσο με την εξωτερική του εμφάνιση όσο και την προσφορά τεχνολογίας στο εσωτερικό του. Ενόσω το περιμένουμε να έρθει Ελλάδα, ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά στο GTI.
Δείτε ακόμα: Πρώτη βελτίωση για το νέο VW Golf
Σύμφωνα με πηγές από το Βόλφσμπουργκ, η επόμενη έκδοση του γεννήτορα των hot hatches θα είναι σημαντικά ενισχυμένη από πλευράς απόδοσης, με τον 2λιτρο TSI να διατίθεται σε δυο βερσιόν: την κανονική, που θα αποδίδει 260 ίππους (από 245 σήμερα), και μια σκληροπυρηνική -λογικά με το όνομα TCR, όπως και στην 7η γενιά- 300 ίππων (290 το υπάρχον). Μια αύξηση στην ιπποδύναμη που κρίθηκε επιτακτική, δεδομένου πώς τα Ford Focus ST και Renault Megane R.S. βρίσκονται τους 280 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Το VW Golf GTI TCR μετριέται με το Renault Megane R.S. Trophy (+video)
Οι εμπρός τροχοί θα παραλαμβάνουν την ισχύ μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή του καθιερωμένου 7τάχυτου DSG, με τις επιδόσεις να είναι αρκετά βελτιωμένες – ειδικά στην περίπτωση του απλού GTI. Να θυμίσουμε πως το σημερινό θέλει 6,4 και 6,1 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (χειροκίνητο και DSG αντίστοιχα), ενώ η τελική φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση του TCR ο χρόνος μειώνεται στα 5,6 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οπότε βλέπουμε πως οι επόμενες εκδόσεις GTI και TCR θα κινηθούν «μία πάνω»: το GTI θα είναι στα επίπεδα του σημερινού TCR, με το επόμενο σκληροπυρηνικό Golf να ακουμπά το τρέχον R. Ένα Golf R που επίσης θα ανέβει επίπεδο, πηγαίνοντας στα 350 άλογα.