Η αλήθεια είναι πως μέχρι πριν λίγα χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είχε κατασταλάξει σχετικά με τον δρόμο που θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον. Αν αυτός θα είναι ηλεκτρικός ή υδρογονοκίνητος ή κάτι άλλο. Από το 2016 και έπειτα όμως φαίνεται πως οι αποφάσεις έχουν παρθεί, με τις μεγαλύτερες εταιρείες να παίρνουν το δρόμο της ηλεκτροκίνησης.
Δείτε ακόμη: Πατάνε και άλλο γκάζι τα αυτοκίνητα βενζίνης
Παρόλα αυτά, η εξέλιξη αυτή προβληματίζει πάρα πολλούς επιστήμονες, οι οποίοι θεωρούν πως η ηλεκτροκίνηση κάθε άλλο παρά φιλική είναι για το περιβάλλον, καθώς έχει πολλαπλά μειονεκτήματα. Μάλιστα, νέα έρευνα με επικεφαλής τον κύριο Jonathan A. Lesser καταλήγει στο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι καταστροφική για το περιβάλλον και την τσέπη των καταναλωτών.
Η έρευνα (την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ) επικαλείται στοιχεία της Υπηρεσίας Πληροφοριών Ενέργειας των Η.Π.Α. τα οποία καταδεικνύουν «αύξηση στις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του θείου, οξειδίων του αζώτου και μικροσωματιδίων» σε σύγκριση με αυτές όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και των διυλιστηρίων μαζί. Επίσης, η έρευνα επικαλείται μηδαμινή μείωση των προβλεπόμενων εκπομπών CO2 που σχετίζονται με την ενέργεια, έως το 2050, μόλις κατά 1%.
Διαβάστε επίσης: Αντλία βενζίνης τους κλέβει εμπρός στα μάτια τους… (+video)
Τέλος, τρομακτικά είναι και τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με το κόστος της ηλεκτροκίνησης για τους καταναλωτές, αφού λέει πως οι Αμερικάνοι θα επιβαρυνθούν με 100 δις δολάρια (αφορά στην Καλιφόρνια συγκεκριμένα) καθώς θα πρέπει να πληρώσουν για τη δημιουργία υποδομών φόρτισης κλπ. στηρίζοντας την ηλεκτροκίνηση ακόμη και αν δεν έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.