Η Audi δείχνει έντονο ενδιαφέρον για την σύναψη μιας πιθανής συνεργασίας με την SAIC Motor, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, σε μια προσπάθεια να επικρατήσει στην εμπορική μάχη με τη Mercedes και τη BMW στην εγχώρια αγορά.
Σύμφωνα με επίσημο έγγραφο που ήρθε στη δημοσιότητα, τόσο η VW όσο και η SAIC απευθύνθηκαν σε κατασκευαστές εξαρτημάτων, ώστε να δώσουν την προσφορά τους για την προμήθεια υλικών για την κατασκευή του Audi A7L.
Δείτε ακόμα: Ανανέωση για τα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback
Το έγγραφο αφήνει να εννοηθεί ότι το VW Group και η SAIC συζητούν εδώ και πολύ καιρό την πιθανή δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού, η οποία θα βοηθήσει στην κατασκευή των μοντέλων της. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που θα γίνει (αν γίνει) κάτι τέτοιο, μιας κι η Audi έχει συνεργαστεί με τον κινέζικο όμιλο FAW σε επίπεδο κατασκευής αυτοκινήτων. Το 2017, οι αντιπρόσωποι της Audi δήλωσαν ότι δεν είναι αντίθετοι σε μια δεύτερη κοινοπραξία, αρκεί η μάρκα να πουλά πάνω από 1 εκατομμύριο μοντέλα το χρόνο στην τεράστια αγορά της Κίνας. Το 2018 η γερμανική μάρκα είχε πουλήσει περισσότερα από 663.000 αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω την Mercedes και την BMW, με 653.000 και 640.000 μονάδες αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης: Audi Q7 TFSI e quattro 456 PS με κατανάλωση 2,8 λτ.
Τα πρωταρχικά ζητήματα προέκυψαν όταν η Audi κατέγραψε για πρώτη φορά πτώση στις πωλήσεις της στην Κίνα το 2015, εν αντιθέσει με τις Mercedes και BMW, οι οποίες είχαν καταφέρει να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο του αγοραστικού κοινού χάρη στα νέα μοντέλα που διέθεταν. Αρκετά λακωνικά ήταν τα στελέχη της SAIC, τα οποία ανέφεραν στο Bloomberg ότι θα αποκαλύψουν περισσότερα για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας εντός του 2020.