Φαίνεται πως η Michelin χρειάστηκε να γυρίσει στο παρελθόν προκειμένου να βρει τη λύση για το μέλλον. Και αυτό γιατί το ξύλο, το οποίο κάποτε χρησιμοποιούνταν για ρόδες στα κάρα, μπορεί να της δώσει την πρώτη ύλη για την κατασκευή οικολογικών ελαστικών, τα οποία μάλιστα δεν θα χρειάζονται αντικατάσταση ποτέ.
Δείτε ακόμη: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;
Με τον τρόπο αυτό η Michelin και μελλοντικά ολόκληρη η βιομηχανία ελαστικών, θα προσπαθήσει να ανεξαρτητοποιηθεί από το πετρέλαιο. Η γαλλική μάρκα διατείνεται πως τα συγκεκριμένα ελαστικά μπορεί να είναι έτοιμα ακόμη και μέχρι το 2020, οπότε και τοποθετείται χρονικά, η πρώτη βιομηχανική εφαρμογή τους.
Ο κύριος Cyrille Roget, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Michelin λέει πως η χρήση του ξύλου έχει σημαντικά οφέλη, καθώς θα μειωθεί η εξάρτηση από το πετρέλαιο και τα μεταφορικά έξοδα. Και αυτό γιατί η Michelin σκοπεύει να καλλιεργεί δέντρα για αυτό το σκοπό, σε διάφορες χώρες, επομένως θα υπάρχει και η ανάλογη τοπική παραγωγή.
Επίσης στη Michelin λένε πως μπορούν να χρησιμοποιούν ότι αποβάλει η βιομηχανία του ξύλου (σε κάθε χώρα ξεχωριστά), από την επεξεργασία του για την παραγωγή διάφορων προϊόντων. Τα ελαστικά προφανώς και θα εξακολουθήσουν να απαρτίζονται από τα υλικά που έχουν και σήμερα, μόνο που τα συνθετικά υλικά πετρελαίου θα δώσουν τη θέση τους στο ξύλο.
Διαβάστε επίσης: Ψηφίστηκε η τροπολογία για τα μηνιαία τέλη κυκλοφορίας
Ο απώτερος σκοπός είναι τα ελαστικά να μην αλλάζουν ποτέ και όταν η φθορά τους είναι μεγάλη, να μπορούν να ανανεωθούν μέσω ενός τρισδιάστατου εκτυπωτή. Κάτι δηλαδή σαν μία σύγχρονη, τεχνολογικά εξελιγμένη, αναγόμωση.