Κάθε τι πάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν είναι τυχαία σχεδιασμένο και εξυπηρετεί κάποιον σκοπό. Ορισμένα στοιχεία που βλέπουμε στο αμάξωμα αλλά και στο εσωτερικό, μπορεί ακόμα και να μη μας αρέσουν στο μάτι και σίγουρα μας κάνουν να αναρωτιόμαστε γιατί μπορεί να είναι φτιαγμένα έτσι.
Δείτε ακόμη: H νέα Toyota Supra έγινε «φυτίλια» στο Ring
Όπως για παράδειγμα στη νέα Toyota Supra. Πιθανώς θα έχετε προσέξει (μπορεί και όχι) τον ιδιόμορφο σχεδιασμό της οροφής. Το σχήμα της αποτελείται από δύο έντονες καμπύλες τις οποίες ονομάζει «double-bubble». Γιατί όμως δεν είναι απλώς μία καμπύλη ή μια επίπεδη οροφή; Όπως αναφέρει η Toyota, η οροφή με τις διπλές «φούσκες» δεν είναι απλώς ένα στοιχείo εμπνευσμένο από την κληρονομιά, είναι αποτελεσματικό στη μείωση της οπισθέλκουσας, μειώνοντας τη μετωπική περιοχή του αυτοκινήτου, χωρίς θα θυσιάζεται ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών.
Καθόλου τυχαία σχεδιασμένα δεν είναι και άλλα μέρη του αμαξώματος της νέας Supra. Οι πολύ μεγάλοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, εκτός από το ότι ενισχύουν την εντυπωσιακή όψη του αυτοκινήτου, είναι απαραίτητοι για την ψύξη του κινητήρα. Στο πίσω μέρος η ενσωματωμένη αεροτομή στο τελείωμα του καπό έχει βελτιστοποιηθεί για να μειώσει την αρνητική άντωση και κατ’επέκταση να βελτιώσει την σταθερότητα του οχήματος στις γρήγορες ταχύτητες.
Δείτε ακόμη: Toyota: Αν δεν υπήρχε η BMW η νέα Supra θα κόστιζε πάνω από 100.000
Να υπενθυμίσουμε ότι η νέα Toyota Supra εφοδιάζεται με έναν 6κύλινδρο σε σειρά 3.0 λτ. κινητήρα ισχύος 340 ίππων στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και με ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600-4.500 σ.α.λ., ενώ για τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς φροντίζει ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η βάρους 1.495 κιλών Supra επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 170 γρ./χλμ. (NEDC).