Το νέο, όγδοης γενιάς VW Golf θα εφοδιάζεται με ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα με τεχνολογία 48 volt, η οποία δεν είναι πολυσύνθετη και αποτελείται από τρία βασικά τμήματα: Την 48V γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα που βρίσκεται δίπλα από τον κινητήρα, τη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και το μετατροπέα DC/DC που τροφοδοτεί το συμβατικό σύστημα των 12V. Το 48V υβριδικό σύστημα θα είναι διαθέσιμο αρχικά με τους TSI κινητήρες του 1.0 λτ. και των 1.5 λτ. και με το DSG κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ αργότερα θα επεκταθεί σε άλλα μηχανικά σύνολα.
Δείτε ακόμη: Volkswagen T-Cross: Πληρότητα από τη βάση
Συγκριτικά με τα υπάρχοντα συστήματα Plug-in Hybrid (PHEV) που χρησιμοποιούνται για παράδειγμα στο Golf GTE και στο Passat GTE, το σύστημα mHEV (mild hybrid electric vehicle) με την 48V τεχνολογία προσφέρει λιγότερες μεν λειτουργίες, αλλά το κόστος του είναι σημαντικά χαμηλότερο.
Το mHEV δεν περιλαμβάνει μπαταρία για να φορτίζει μέσω πρίζας, όμως εξοπλίζεται με γεννήτρια εκκίνησης 48V, η οποία υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για να αυξήσει την ισχύ ανάλογα τις συνθήκες -για παράδειγμα κατά την επιτάχυνση. Όταν το όχημα επιβραδύνει, η γεννήτρια μετατρέπει την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ρεύμα και φορτίζει τη μπαταρία. Ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, το σύστημα mHEV μπορεί να εξοικονομήσει περίπου 0,4 λτ./100 χλμ. καύσιμο. Επίσης βοηθά κατά την εκκίνηση μέσω παροχής ροπής.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το εσωτερικό του νέου VW Golf
Για το έτος 2030, η Volkswagen αναμένει το μερίδιο των ηλεκτρικών της οχημάτων στην Ευρώπη και στην Κίνα να έχουν μερίδιο περίπου 40%. Συνεπώς, το ποσοστό των νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να κυριαρχούν με μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, η αποδοτικότητα των κινητήρων καύσης φθάνει στα φυσικά όρια (όπως αναφέρει η VW) και η τεχνολογία 48V θα ανοίξει νέους δρόμους.