Η 8η γενιά του best seller της VW δοκιμάζεται εντατικά αυτή την περίοδο, ώστε να είναι έτοιμη για το επίσημο ντεμπούτο της –κατά πάσα πιθανότητα- τον Μάρτιο του επόμενου έτους και το Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Και σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω, θα είναι αρκετά «λειψό» σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο.
Δείτε ακόμα: Παππούς με VW Golf R 600 ίππων! Θα σέβεσαι… (+video)
Όχι σε θέμα ποιότητας ή προσφοράς εξοπλισμού, βέβαια, αλλά σε επίπεδο αμαξωμάτων. Κατά βρετανικά δημοσιεύματα το Golf VIII θα διατίθεται αποκλειστικά ως 5θυρο, κάτι που σημαίνει ότι το 3θυρο και το στέισον βάγκον –άρα και η έκδοση Alltrack κατ’ επέκταση- θα αποτελέσουν παρελθόν. Ούτως ή άλλως το VAG έχει εξαπολύσει «εκστρατεία» εναντίον των 3θυρων, τα οποία πρακτικά θέλει να εξαλείψει από την γκάμα του. Φυσικά δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών που προσφέρει μοντέλα σε κατηγορίες που αλλοτινά είχαν πέραση οι 3 πόρτες (σουπερμίνι και μικρομεσαία), παρουσιάζουν τις νέες γενιές αποκλειστικά με 5θυρα αμαξώματα.
Ήδη η Ford ακολουθεί την τακτική από την προηγούμενη κιόλας γενιά του Focus, η Hyundai δεν παρουσίασε ποτέ 3θυρο i30 ενώ η Kia αλλάζει μορφή στο ProCeed, μετατρέποντάς το σε shooting brake.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται «τσεκούρι» για 4 μοντέλα της Ford
Στα μηχανικά μέρη αναφέρεται πως το νέο Golf θα ακολουθήσει την χρόνια παράδοση του μοντέλου, αποτελώντας εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς. Θα βασίζεται σε μια βελτιωμένη μορφή της πλατφόρμας MQB, με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις αλλά χαμηλότερο βάρος, το οποίο αναμένεται να βρεθεί 50 κιλά κάτω σε σχέση με το σημερινό Golf. Η ραχοκοκαλιά των κινητήρων θα συνεχίσει να απαρτίζεται από τα TSI σύνολα, με τον 1.5 σε πρωταγωνιστικό ρόλο και έναν ολοκαίνουργιο, 3κύλινδρο 1.000αρη να προστίθεται. Η VW πιστεύει ακόμα τους ντίζελ κινητήρες, για αυτό και εξελίσσει έναν επίσης νέο 2.0λιτρο TDI με απόδοση μεταξύ 135 και 201 ίππων. Η Audi θα είναι η πρώτη που θα τοποθετήσει τον νέο πετρελαιοκινητήρα στα μοντέλα της, με το Golf 8ης γενιάς να ακολουθεί.