Όταν οδηγείς Toyota Supra, δύο είναι τα τινά: είτε να σε σταματήσει η αστυνομία –ακόμα και για απλή κουβέντα-, είτε να «σταματήσεις» την κυκλοφορία. Μια καταγάλανη MKIV στην παραλιακή, έκανε με χαρακτηριστική άνεση το δεύτερο.
Δείτε ακόμα: Ταχύτερη από Lamborghini η νέα Toyota Supra (+videos)
Κινούμενη αρχοντικά στη δεξιά λωρίδα, δίχως ίχνος καγκουριάς ή «Fast and the Furious-ισμού» από τον οδηγό της, μία από τις εξαιρετικά σπάνιες εκπροσώπους της θρυλικής 4ης γενιάς Supra έσπασε αυχένες από το κεφαλογύρισμα στην παραλιακή, στο ύψος Γλυφάδας-Παλαιού Φαλήρου, και μέχρι τον Κηφισό όπου χάθηκε η οπτική επαφή. Με ελληνικές πινακίδες αλλά αλλά δεξιοτίμονη, εμφανισιακά φάνηκε απολύτως εργοστασιακή – κάτι που αν ισχύει, την καθιστά εξόχως σπανίζουσα όχι μόνο για την Ελλάδα ή την Ευρώπη, αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Όπως είπαμε, ο ευτυχής πάροικος του δεξιού καθίσματος είχε διάθεση για χαλαρωτική βόλτα, οπότε το γκάζι δεν πατήθηκε τόσο ώστε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει βελτίωση έστω στο κομμάτι της εξάτμισης (οπτικά, πάντως, μέχρι και αυτό «μαμά» φαίνεται).
Διαβάστε επίσης: Πώς στέκεται η νέα Toyota Supra απέναντι στην παλιά;
Αν πρόκειται για εργοστασιακό δείγμα -κάτι που είναι πολύ πιθανό-, τότε ο εξίσου μυθικός 2JZ-GTE αποδίδει 330 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 440 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., επιταχύνοντας το καλοσμιλεμένο κορμί της Supra στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,1 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε είναι να την χαίρεται ο άνθρωπος – και να την κυκλοφορεί περισσότερο, ώστε να την θαυμάζουμε!
Update: To αυτοκίνητο είναι όντως εργοστασιακό, αυτόματο και μάλιστα βρέθηκε σε αγγελία! Δείτε εδώ την αγγελία και τις λεπτομέρειες. Ευχαριστούμε πολύ τον αναγνώστη μας, Λορέντζο Βουτσινό, για την ενημέρωση!