Σε μια κρίση ειλικρίνειας που εκδηλώθηκε κατά την διάρκεια συνέντευξης, ο διευθύνων σύμβουλος της Rolls-Royce παραδέχτηκε ότι αν η βρετανική εταιρία δεν είχε περάσει στον έλεγχο της BMW το 1998, το πιθανότερο είναι να μην υπήρχε σήμερα.
Τότε ήταν που Βαυαροί και VW επιδόθηκαν σε κόντρα για την απόκτηση των δυο «τοτέμ» της πολυτέλειας σε 4 τροχούς, με τις Rolls-Royce και Bentley να έχουν βγει «στο σφυρί» ένα βήμα πριν την χρεοκοπία. Το Βολφσμπουργκ λίγο έλειψε να αγοράσει και τις 2, όμως πολυπλοκότητες με τα διάφορα τμήματα της Rolls (μην ξεχνάμε πως κατασκευάζει από τους καλύτερους κινητήρες αεροσκαφών) τελικά την οδήγησαν στην αγκάλη της BMW. Κάτι για το οποίο είναι ευγνώμων ο Torsten Mueller-Oetvoes, νυν επικεφαλής της φίρμας από το Goodwood.
Δείτε ακόμα: VW σε Bentley: «Φέρτε λεφτά αλλιώς στήριξη γιοκ»
«Αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαστε στην οικογένεια της BMW και τολμώ να πω πως αν δεν συνέβαινε αυτό, δεν θα υπήρχαμε. Όχι μόνο εμείς, αλλά κάθε μικρός κατασκευαστής που απολαμβάνει την στήριξη ενός κολοσσού. Δεν είναι καθόλου εύκολο να εξελίσσεις μόνος σου τεχνολογίες –είτε μιλάμε για ηλεκτροκίνηση, αποδοτικότερους κινητήρες, συστήματα ασφαλείας ή αυτόνομη οδήγηση- αν δεν υπάρχει ένας μεγάλος κατασκευαστής να σε στηρίζει, τόσο υλικοτεχνικά όσο και οικονομικά».
Διαβάστε επίσης: Κόντρα… ησυχίας μεταξύ Rolls-Royce και smart EV! (+video)
Τα λόγια του Mueller-Oetvoes μπορεί να ακούγονται σαν χάδια σε ανώτερα ώτα, όμως η αλήθεια είναι πως από τα πρόθυρα της χρεοκοπίας η Rolls-Royce έχει φτάσει στο σημείο να μην προλαβαίνει την ζήτηση του πρώτου SUV της ιστορίας της, της Cullinan.