Η BMW έχει βρεθεί να δέχεται πυρά από παντού για την μάσκα της νέας 7αρας και της X7, οι οποίες κονταροχτυπιούνται για το ποια έχει τα μεγαλύτερα «νεφρά» στην ιστορία της φίρμας. Ειδικότερα για την Σειρά 7, οι Βαυαροί δεν είναι η πρώτη φορά που «τα ακούνε»: ποιος ξεχνά την 4η γενιά (Ε65) του 2001, για την οποία μαζεύτηκαν κοντά στις 40.000 υπογραφές από φίλους της μάρκας που ζητούσαν την απόλυση του σχεδιαστή της, Chris Bangle.
Δείτε ακόμα: «Μεταμόσχευση νεφρών» μεταξύ BMW E30 και X7 (+video)
Ο σημερινός υπεύθυνος για τις γραμμές της βαυαρικής λιμουζίνας δεν έχει φτάσει σε αυτό το σημείο -ακόμα-, όμως δεν είναι και λίγη η κριτική που του ασκείται. Καιρός ήταν για τον Adrian van Hooydonk, να περάσει στην αντεπίθεση. Ο Ολλανδός επικεφαλής σχεδίασης της BMW, δήλωσε πως περίμενε τις αντιδράσεις για την διαμόρφωση του εμπρός μέρους της 7αρας. Σύμφωνα με τον ίδιο, όμως, ήταν απαραίτητη: «πριν το facelift, μας κατηγορούσαν πως το αυτοκίνητο έμοιαζε πολύ με τον προκάτοχό του. Για την προηγούμενη 7αρα μας κατηγορούσαν πως ήταν σχεδόν ίδια με την 5αρα. Οπότε έπρεπε να λάβουμε δραστικά μέτρα, ώστε η ναυαρχίδα της BMW να έχει την δική της, ξεχωριστή ταυτότητα».
Διαβάστε επίσης: H BMW «παίζει φώτα» σε Mercedes και Porsche! (+video)
Ο van Hooydonk περίμενε τις αντιδράσεις για την εμφάνιση της 7αρας (και μετέπειτα της X7), ειδικά από το ευρωπαϊκό κοινό. Σε άλλα μέρη του κόσμου, όμως, οι κριτικές είναι πολύ καλύτερες: «πρόκειται καθαρά για θέμα οπτικής. Στην Ευρώπη γενικά δεν επικροτούμε τα ρηξικέλευθα ή πομπώδη σχέδια. Στην Κίνα, από την άλλη, η 7αρα τυγχάνει σχεδόν καθολικής αποδοχής. Τα αυτοκίνητά μας δεν απευθύνονται μόνο στην Ευρώπη ή τις Η.Π.Α., αλλά είναι παγκόσμια. Οπότε όλα είναι ζήτημα γούστου».