Ford Mustang έχουν υπάρξει πολλές. Απολύτως λογικό για ένα μοντέλο που κυκλοφορεί από το 1965, έχει δει αναρίθμητες εκδόσεις και έχει πουλήσει σε περισσότερες από 10.000.000 μονάδες. Καμιά τους, όμως, δεν έφτασε στα επίπεδα της επερχόμενης GT500.
Η πολυαναμενόμενη κορυφαία έκδοση του θρυλικού pony car είδε το φυλλάδιό της να διαρρέει πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, αποκαλύπτοντας τις περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από την ύπαρξή της – μεταξύ των οποίων και το γεγονός πως πρόκειται για την ισχυρότερη Mustang που κυλάει τους τροχούς της από το εργοστάσιο. Σε γενικές γραμμές πρόκειται για μια GT350R, που έκανε βουτιά στα «αναβολικά».
Δείτε ακόμα: «Αέρα» η Ford Mustang στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Η εμφάνιση δεν διαφέρει ιδιαίτερα – τουλάχιστον από όσο μπορούμε να δούμε στις συγκεκριμένες φωτογραφίες – έχοντας μια τεράστια εισαγωγή για τον κινητήρα και ένα εξίσου επιθετικό splitter στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Τα φουσκωμένα φτερά και οι 20αρες ανθρακονημάτινες ζάντες δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης, ούτε τα ημισλικ ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 διαστάσεων 305/30 εμπρός και 315/30 πίσω. Η ευμεγέθης ανθρακονημάτινη και ρυθμιζόμενη αεροτομή, αλλά και ο διαχύτης από το ίδιο υλικό φροντίζουν για την παροχή της απαιτούμενης κάθετης δύναμης. Κάτι που η Mustang GT500 πραγματικά χρειάζεται.
Κι αυτό διότι κάτω από το καπό με τους επίσης ανθρακονημάτινους αεραγωγούς, κρύβεται ένα ιπποφορβείο «άνω των 710 ίππων». Το μοτέρ είναι κατά βάση αυτό της GT350R, με τον flat plane crank V8 των 5.2 λίτρων να αποκτά έναν «διακριτικό» μηχανικό υπερσυμπιεστή και να στέλνει την απόδοσή του από τα 526 πιθανολογούμενα στα 750! Η Ford ακόμα δεν ανακοινώνει ακριβές νούμερο, περιοριζόμενη στην δήλωση για περισσότερα από 710, όμως δεδομένου πως θέλει να κοντράρει το Challenger Demon των 840 ίππων, τα 750 είναι μια σχετικά ασφαλής πρόβλεψη.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το απόλυτο αγροτικό με 705 ίππους!
Η τεράστια ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τους μηχανικούς του «Μπλε Οβάλ» να υποστηρίζουν πως εκτός από ισχυρότερη, η νέα GT500 θα είναι η και η ταχύτερη Mustang της Ιστορίας. Εδώ θα πρέπει να κάνουμε μια διευκρίνηση. Η προηγούμενη Shelby GT500 κυκλοφόρησε σε πολύ περιορισμένο αριθμό ως Super Snake Limited Edition. Eκεί ο κομπρεσοράτος V8 των 5.4 λίτρων απέδιδε 750 ίππους, ενώ υπήρχε πρόσθετο κιτ που μπορούσε να φτάσει την ισχύ στα 800 άλογα. Ένα νούμερο που είχε δει ακόμα πιο πριν, το αμέσως προηγούμενο μοντέλο ως Prudhomme Edition Super Snake. Μια έκδοση ειδικά εξελιγμένη για αγώνες dragster.
Όπως γίνεται αντιληπτό η πρώτη δεν ήταν Mustang GT500 ευρείας παραγωγής, ενώ η δεύτερη δεν ήταν καν εργοστασιακής προέλευσης. Οπότε ο τίτλος του ισχυρότερου πάει δικαιωματικά στην νέα, που είναι και…ωραία.