Δεν έχει περάσει παρά ένας χρόνος από την ημέρα που παρουσιάστηκε η 4η γενιά του Civic Type R. Από τότε μέχρι σήμερα το ιαπωνικό hot hatch δεν σταματάει να σπάει ρεκόρ στις ανά τον κόσμο πίστες, όμως αυτό φαίνεται πως δεν είναι αρκετό για τους «καμικάζι» της Honda.
Δείτε ακόμα: Νέο ρεκόρ από το Honda Civic Type R
H ανανεωμένη έκδοση του ταχύτερου μπροστοκίνητου στην πίστα του Nurburgring, συνελήφθη από τον φακό των παπαράτσι -πού αλλού;- στο Nordschleiffe, κατά την διάρκεια δοκιμών εξέλιξης. Εμφανισιακά το πρώτο που παρατηρεί κανείς είναι η μικρότερη αεροτομή στο κόκκινο «μουλάρι», κάτι που υποδηλώνει πως στη νέα γκάμα του Type R θα υπάρχουν περισσότερες από μία εκδόσεις. Και εδώ είναι που το «ζουμί» της υπόθεσης αρχίσει να αποκτά πικάντικη – έως καυτερή γεύση…
Ο αρχιμηχανικός των Civic, Hideki Matsumoto, έχει επανειλημμένως εκφράσει την πεποίθηση πως το Type R πρέπει να αποκτήσει τρεις διαφορετικές εκδόσεις: την βασική με τα 320 άλογα, μία που να παραπέμπει ευθέως στα αγωνιστικά που τρέχουν στα πρωταθλήματα Τουρισμού (πιο σκληροπυρηνική -όσο κι αν ακούγεται απίστευτο- και με απόδοση 350 ίππων) και την κορυφαία, που θα κοντράρει τον τετρακίνητο ανταγωνισμό. Για το τελευταίο κομμάτι -και με δεδομένο πως τα Audi RS3, Mercedes-AMG A45, αλλά και τα επερχόμενα Ford Focus RS και VW Golf R «παίζουν» στα 400 άλογα- το ανανεωμένο Civic Type R θα πρέπει να κυμαίνεται τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Civic Type R (+videos)
Οπότε με τα έως τώρα δεδομένα των πηγών από τη Honda, το σημερινό Type R των 320 ίππων «υποβιβάζεται» σε βασική έκδοση με μικρότερη αεροτομή, ακολουθεί η touring edition (ή όπως θα ονομάζεται) των 350 αλόγων με την συνηθισμένη φτερούγα και στην κορυφή θα βρεθεί το τετρακίνητο, με απόδοση στην περιοχή των 400 ίππων (άγνωστο πώς θα μοιάζει). H πλατφόρμα του Civic 10ης γενιάς υποστηρίζει τετρακίνηση, καθώς πάνω της βασίζεται το CR-V, οπότε ένα τετρακίνητο «όπλο» από την Honda φαντάζει πιο πιθανό από ποτέ!