Σύμφωνα με τη νέα ετήσια έρευνα Trusted Automotive Brand Study (TABS) της αμερικάνικης εταιρείας AMCI που ασχολείται με το marketing στο χώρο του αυτοκινήτου, η Alfa Romeo και η Honda είναι οι πιο έμπιστες μάρκες. Η ιταλική στην κατηγορία των premium μαρκών και η ιαπωνική στις μη πολυτελείς μάρκες (βλ. παρακάτω σχεδιαγράμματα).
Δείτε ακόμη: Οι πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων στη Γερμανία
Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι η εμπιστοσύνη αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% της απόφασης του καταναλωτή να αγοράσει ξανά ή να συστήσει μια μάρκα αυτοκινήτου ή έναν έμπορο. Σύμφωνα με την AMCI, το επίπεδο της εμπιστοσύνης που έχει ένας καταναλωτής για ένα εμπορικό σήμα ή έναν έμπορο καθοδηγείται από τρεις παράγοντες: Ικανότητα, Ακεραιότητα και Εμπάθεια.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει βελτιωθεί στην ικανοποίηση με την πάροδο των ετών, αλλά τώρα πρέπει να κατανοήσει τους συναισθηματικούς οδηγούς της καταναλωτικής συμπεριφοράς» δήλωσε ο Dave White, Πρόεδρος της AMCI. Και πρόσθεσε: «Η παραδοσιακή εστίαση στην ποιότητα, την ικανοποίηση και την εξάλειψη των προβλημάτων δεν δημιουργούν λόγους για τους πελάτες να εμπιστεύονται μια μάρκα. Σε αυτή την ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, η ικανοποίηση από μόνη της δεν αρκεί.»
Η μελέτη της AMCI πραγματοποιήθηκε με δεδομένα από περίπου 2.500 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων 34 διαφορετικών εμπορικών σημάτων. Η μελέτη αφορούσε μόνο εκείνους τους ιδιοκτήτες που έχουν την ίδια μάρκα αυτοκινήτου για τουλάχιστον πέντε έτη.
Δείτε ακόμη: Νέα έρευνα αξιοπιστίας με ανατροπές και εκπλήξεις!