Πριν λίγες ημέρες βγήκε μία έρευνα η οποία έδειχνε τις μάρκες που γκουγκλάρονται πιο πολύ ανά χώρα. Μέσα στις χώρες της έρευνας ήταν φυσικά και η Ελλάδα (διαβάστε περισσότερα εδώ για τη σχετική έρευνα). Στην χώρα μας σύμφωνα με την έρευνα πάντα, η μάρκα με τα περισσότερα «χτυπήματα» ή τις περισσότερες αναζητήσεις στο «Google» ήταν η Mercedes!
Δείτε ακόμη: Έρευνα: οι γυναίκες «δίνουν» περισσότερες φορές για δίπλωμα
Φαίνεται πως οι περισσότεροι Έλληνες θέλουν να μάθουν και να δουν στο διαδίκτυο τα μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Παρόλα αυτά στις πωλήσεις στην χώρα μας, από την αρχή του έτους μέχρι τον Σεπτέμβριο τουλάχιστον, η Mercedes είναι 13η, ενώ στην πρώτη θέση και μάλιστα με διαφορά είναι η Toyota.
Έτσι, μπορεί οι Έλληνες να γκουγκλάρουμε Mercedes αλλά τα λεφτά μας τα δίνουμε στην Toyota. Για την ιστορία να πούμε πως η Toyota από την αρχή του έτους και μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου έχει ταξινομήσει 9.007 αυτοκίνητα, ενώ στην δεύτερη θέση βρίσκεται η Volkswagen με 7.653 αυτοκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Πότε φθείρεται γρηγορότερα το αυτοκίνητο;
Την τριάδα κλείνει η Nissan με 6.954 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων. Τέλος, η Mercedes που όπως προείπαμε είναι στην 13η θέση της γενικής κατάταξης, έχει πουλήσει 2.813 αυτοκίνητα.