Η Toyota συνεχίζει να κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον για το GT86, παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις και ανανεώνοντάς το στα σημεία. Καλή ώρα το νέο TRD.
Εμφανισιακά οι διαφορές με το απλό GT86 περιορίζονται στο Raven Black χρώμα και τα αυτοκόλλητα στο πλάι, τα οποία θυμίζουν έντονα τις κονσόλες της Atari που κυριαρχούσαν στην οικιακή ψυχαγωγία κατά τη δεκαετία του 80. Υπάρχει, βέβαια, και επιθετικότερος προφυλακτήρας μπροστά, πλαϊνές ποδιές και πιο έντονος διαχύτης πίσω, αλλά όλα χάνονται στην «μαύρη κορακί» απόχρωση του αμαξώματος. Κάτω από αυτό, ωστόσο, οι αλλαγές είναι πολύ περισσότερες και -κυρίως- επουσιώδεις.
Δείτε ακόμα: 3 Toyota GT86 αφιερωμένα στο Le Mans (+video)
Καταρχάς το στρίψιμο αναλαμβάνουν σφιχτότερα αμορτισέρ της Sachs, μαζί με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4. Τα τελευταία, μαζί με τα 4πίστονα φρένα της Brembo εμπρός και τα 2πίστονα πίσω, φροντίζουν για την επιβράδυνση του ιαπωνικού κουπέ και την χαλιναγώγηση της δύναμης. Η οποία, κατά την πάγια πρακτική της Toyota, μένει ίδια κι απαράλλαχτη δίνοντας ακόμα έναν λίθο προς ρίψη στους επικριτές της. Παρά τις ολιστικές βελτιώσεις στο στήσιμο του αυτοκινήτου, η ισχύς παραμένει στους 205 ίππους και τα 212 Nm ροπής από τον 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό boxer. Κάτι που σημαίνει πως τα 7,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 215 χλμ./ώρα τελικής μένουν ίδια κι απαράλλαχτα.
Διαβάστε επίσης: Toyota GT86 με 1.175 PS δεν ισιώνει πουθενά! (+video)
Στο εσωτερικό το τιμόνι συνδυάζει το κόκκινο με το μαύρο δέρμα και κόκκινες ραφές, με το μοτίβο να συνεχίζεται στα μπάκετ καθίσματα και την φούσκα του επιλογέα ταχυτήτων. Το σηματάκι «TRD» δεσπόζει στο ταμπλό, ενώ οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας δίνουν τον απαραίτητο αγωνιστικό τόνο.