Το νέο και πολύ ενδιαφέρον μικρομεσαίο χάτσμπακ Skoda Scala, το οποίο οδηγήσαμε μόλις χθες για πρώτη φορά στους ελληνικούς δρόμους, παρουσιάστηκε σήμερα με τον κινητήρα φυσικού αερίου.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Skoda Scala
Την κίνησή του αναλαμβάνει το 1.0 λτ. G-TEC μηχανικό σύνολο απόδοσης 90 ίππων και 160 Nm ροπής, συνδυασμένο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Προσφέρει περίπου 25% μειωμένες εκπομπές CO2 συγκριτικά με τη βενζίνη, σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και καθόλου σωματίδια. Επιδόσεις και πιο αναλυτικά τεχνικά στοιχεία δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.
Το Scala G-TEC διαθέτει τρεις συνδεδεμένες δεξαμενές CNG από χάλυβα που χωρούν 13,8 κιλά CNG. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να καλύψει περίπου 410 χιλιόμετρα με τη χρήση μόνο φυσικού αερίου. Εάν το CNG τελειώσει, ο κινητήρας θα αλλάξει αυτόματα στη λειτουργία βενζίνης, όπου μια δεξαμενή των 9 λίτρων θα επιτρέψει την κάλυψη περίπου 220 επιπλέον χιλιομέτρων. Ως αποτέλεσμα, το Scala G-TEC προσφέρει συνδυαστική αυτονομία περίπου 630 χιλιομέτρων. Οι δεξαμενές βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου και μειώνουν τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 339 λτ. (έναντι 467 λτ.).
Δείτε ακόμη: Skoda Fabia ντίζελ με 1.000.000 χλμ. δουλεύει ρολόι
Η διάθεση του Skoda Scala G-TEC θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2019.