Μπορεί στην Ελλάδα, και γενικότερα την Ευρώπη, να έχουμε μεγαλώσει με το Hilux, όμως στην Αμερική άλλο είναι το αγροτικό best seller της Toyota.
Δείτε ακόμα: Τι ισχύει για την αγορά αγροτικού οχήματος;
Το Tacoma κατατάσσεται υψηλότερα από το Hilux στην ιεραρχία της ιαπωνικής γκάμας, τόσο από πλευράς μεγέθους όσο και από αυτή της δύναμης. Εκεί που το γνωστό μας pick up φτάνει μέχρι τους 177 ίππους και τα 450 Nm ροπής του ντίζελ 2.8D (τον οποίο δεν βλέπουμε στην Ελλάδα, καθώς το Hilux διατίθεται αποκλειστικά με τον 2.4D των 150 ίππων και 400 Nm), το Tacoma φτάνει 100 ίππους παραπάνω. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο ατμοσφαιρικός 3.5 V6, ο οποίος ωστόσο βρίσκεται πίσω σε ροπή ακόμα και από το βασικό Hilux (359 Nm έναντι των προαναφερθέντων 400). H ισχύς περνάει είτε αποκλειστικά στους πίσω, είτε στους τέσσερις τροχούς, καθώς η Toyota δίνει την δυνατότητα επιλογής δικίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων, όπως επίσης και 6τάχυτου αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου. Ο συνδυασμός τετρακίνησης και χειροκίνητου κιβωτίου δίνει στο κορυφαίο Tacoma μια επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 7 δλ. και μια τελική που φτάνει τα 190 χλμ./ώρα.
Ως γνήσιο αυτοκίνητο της εποχής μας, δεν θα μπορούσε να μην ενσωματώνει λειτουργίες συνδεσιμότητας, όπως Apple CarPlay, Android Auto και Amazon Alexa. Ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιεί καθεμιά από αυτές μέσα από την οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ είναι στάνταρ και όλα τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας (ανίχνευση τυφλού σημείου και πεζών, αυτόματο φρενάρισμα πανικού, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κλπ).
Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota RAV4 από 27.700 ευρώ
Για τους λιγότερο απαιτητικούς υπάρχει και 4κύλινδρος 2.4 λίτρων (πάντα βενζίνης) και απόδοσης 160 ίππων.