Η Porsche διευρύνει τη γκάμα των SUV της με την ένταξη της ανανεωμένης Macan S. Το πολυτελές μοντέλο, διαθέτει τις νέες σχεδιαστικές τάσεις της μάρκας (όπως η τρισδιάστατη πίσω LED μπάρα), ενώ εξοπλίζεται με έναν νέο 6κύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3.0 λίτρων, που αποδίδει 354 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 480 Nm.
Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, η νέα Macan S, έχει αυξημένη ισχύ και ροπή κατά 14 ίππους και κατά 20 Nm αντίστοιχα, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία φτάνει τα 8,9 λτ./100 χλμ. Στο τομέα των επιδόσεων και ειδικά όταν είναι εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, το ανανεωμένο SUV της Porsche επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,1 δλ., 0,1 δλ ταχύτερα από το μοντέλο που αντικατέστησε, με την τελική ταχύτητα να σκαρφαλώνει στα 254 χλμ./ώρα!
Δείτε ακόμη: Νέα Porsche 911: Η πιο προηγμένη όλων (+video)
Κάτω από το καπό της ανανεωμένης Porsche Macan S, υπάρχει ο 3λιτρος κινητήρας, διάταξης V, οποίος διαθέτει κεντρική διάταξη της τουρμπίνας, με τον υπερσυμπιεστή να βρίσκεται στην εσωτερική μεριά του V. Αυτό έχει ως όφελος, τα καυσαέρια να κάνουν συντομότερη διαδρομή από το θάλαμο καύσης μέχρι τη τουρμπίνα, κάτι που εξασφαλίζει την άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού λόγω μειωμένου turbo lag. O Twin – Scroll υπερσυμπιεστής προσφέρει μεγάλα νούμερα ροπής από τις χαμηλές στροφές, καθώς και δυνατό και ομαλό «τράβηγμα» σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα. Ο συνδυασμός της παραπάνω τεχνολογίας με τη συγκεκριμένη διάταξη των κυλίνδρων και την ύπαρξη κεντρικού μπεκ καυσίμου είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της ειδικής ισχύς ανά λίτρο στους 118 ίππους, έναντι των 113 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο, με τις εκπομπές ρύπων να είναι μειωμένες (204 γρ./χλμ).
Διαβάστε ακόμη: Αυτή η Porsche σου φτιάχνει καφέ. Κυριολεκτικά
Όπως αναφέρει η Porsche, η νέα Macan S ξεχωρίζει με τις επιδόσεις, αλλά και με την σπορ οδική συμπεριφορά που προσφέρει στον οδηγό της. Τα εμπρός ψαλίδια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, όπως και οι νέου σχεδιασμού ζάντες, οι οποίες είναι ελαφρύτερες, μειώνοντας έτσι κατά πολύ τη μη αναρτώμενη μάζα του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά πιο άμεσο και πληροφοριακό, ενθαρρύνοντας τον οδηγό να κινηθεί στο όριο, κάτι για το οποίο συνδράμουν και οι νέες αντιστρεπτικές μπάρες.
Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να συμπληρωθεί και η ενεργή ανάρτηση της Porsche, (Porsche Active Stability Management – PASM), με νέα ελατήρια, ενώ ραφιναρισμένο είναι και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), τα οποία αμφότερα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό της Macan S.
Δείτε ακόμη: Η Porsche μας εξηγεί σε video τις 24 διαφορετικές 911
Αρκετή δουλειά έχει πραγματοποιηθεί και στο σύστημα πέδησης της Macan S, το οποίο διαθέτει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους κατά 10 χλστ., με τη συνολική διάμετρο να είναι 360 χλστ. και πάχος δίσκου 36 χλστ., ενώ προαιρετικά για όσους το επιθυμούν η Macan S μπορεί να εξοπλιστεί με κεραμικούς δίσκους για μεγαλύτερη αντοχή.
Εξίσου σημαντικό όμως είναι το γεγονός, πως στη νέα Macan S, οι μηχανικοί έχουν επέμβει και στα πεντάλ. Χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της Porsche αναφέρουν ότι το πεντάλ του φρένου της νέας Macan S, ζυγίζει 300 γραμμάρια λιγότερο, ενώ έχει τοποθετηθεί κι ένας νέος κοντύτερος σερβομηχανισμός, κάτι που ενισχύει τη δύναμη του φρεναρίσματος, βελτιώνοντας παράλληλα την αίσθηση που έχει ο οδηγός στο πάτημα του πεντάλ. Η επιτομή της λεπτομέρειας σε όλο της το μεγαλείο!