H Mitsubishi είναι αποφασισμένη να αλλάξει σελίδα, αφήνοντας σταδιακά πίσω το παρελθόν της. Στην περίπτωση του Pajero, 37 ολόκληρα χρόνια.
Ο Αύγουστος θα σηματοδοτήσει το τέλος παραγωγής για ένα από τα πιο εμβληματικά 4×4 στην ιστορία της αυτοκίνησης, με νίκες στο Paris-Dakar και παρουσία στο κορυφαίο επίπεδο των παραδοσιακών off roaders για σχεδόν 4 δεκαετίες. Η Final Edition αποτελεί το «κύκνειο άσμα» του Pajero/Shogun/Montero και σε σχέση με την έκδοση Exceed, ξεχωρίζει χάρις στην ηλιοροφή και τις ράγες οροφής, μαζί με τα ανάλογα σήματα. Το πακέτο Accessory Package προσθέτει αεροτομή, κάλυμμα στην ρεζέρβα και λασπωτήρες.
Δείτε ακόμα: Εντυπωσιακό το Mitsubishi L200 Mountain Rescue
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινο σαλόνι και ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, την στιγμή που οι πλακέτες «Final Edition» ξεκαθαρίζουν ότι το Pajero οδεύει σε συνάντηση με το Evo.
Την κίνηση του ιαπωνικού 4×4 (ακόμα και σήμερα, στην εκσυγχρονισμένη του μορφή, δεν του πάει να το αποκαλέσεις SUV) αναλαμβάνει ένας τετρακύλινδρος τουρμποντίζελ 3.2 λίτρων, απόδοσης 190 ίππων και 441 Nm ροπής. Η ισχύς καταλήγει στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων, με το σύστημα τετρακίνησης να διαθέτει μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Διαβάστε επίσης: Mitsubishi με άτοκη χρηματοδότηση ή έκπτωση
Τυπικά η παραγωγή του Pajero θα συνεχιστεί για λίγο καιρό ακόμα, σε συγκεκριμένες αγορές (της Αυστραλίας και της Μέσης Ανατολής). Ουσιαστικά, όμως, το αειθαλές μοντέλο της Mitsubishi έχει ήδη σταματήσει να εισάγεται στην Μεγάλη Βρετανία, ενώ στην Λατινική Αμερική δεν συναντάται ως νέο μοντέλο από το 2006. Η Final Edition κλείνει τον κύκλο στην Ιαπωνία, με τους ιθύνοντες των «Τριών Διαμαντιών» να αναφέρουν πως δεν υπάρχουν σχέδια αντικατάστασης.