H Mercedes φροντίζει την αεροδυναμική απόδοση των μοντέλων τους, κάτι που πιστοποιείται από το νέο παγκόσμιο ρεκόρ χαμηλότερου συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) για αυτοκίνητο παραγωγής, που πέτυχε η A-Class Sedan.
Δείτε ακόμα: Νέες φθηνότερες Mercedes A-Class και C-Class
Διαθέσιμη στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας, την περιμένουμε στην Ευρώπη με μικρές εμφανισιακές διαφοροποιήσεις ως CLA. Με μήκος 4.609 χλστ. η Sedan είναι σχεδόν 20 εκατοστά μακρύτερη από την 5θυρη A-Class (4.419 χλστ.) και, όπως απέδειξε η αεροδυναμική σήραγγα, αρκετά πιο αεροδυναμική. Το γερμανικό σεντάν πέτυχε επίδοση της τάξης του Cd:0.22, καταρρίπτοντας το ρεκόρ της προκατόχου CLA Coupe που μετρά Cd στο 0.25. H χάτσμπακ εκδοχή κρατάει τα αντίστοιχα σκήπτρα στα 5θυρα, με απόδοση που ισοφαρίζει την προηγούμενη CLA και ξεπερνά την αντίστοιχη A-Class (0.25 έναντι 0.26). Η σφηνοειδής γραμμή του αμαξώματος είναι η φανερή αιτία για την εξαιρετική επίδοση της A-Class Sedan, όμως πάνω σε και κάτω από αυτό βρίσκονται οι λεπτομέρειες που χαλιναγωγούν τα ρεύματα του αέρα.
Διαβάστε επίσης: Tο ψηφιακό ταμπλό της νέας Mercedes A-Class (+video)
Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους μειώνει την μετωπική επιφάνεια, βελτιστοποιώντας παράλληλα τους παρεχόμενους χώρους στην καμπίνα των επιβατών. Οι αρμοί είναι στο ελάχιστο δυνατό πάχος, ενώ υπάρχουν σημεία (όπως τα πλαίσια των φωτιστικών σωμάτων) τα οποία είναι εντελώς σφραγισμένα για ομαλότερη ροή του αέρα και εξάλειψη των αεροδυναμικών θορύβων. Η πλειονότητα του πατώματος είναι καλυμμένη από προστατευτικά, ενώ και ο διαχύτης πίσω φροντίζει για την εξομάλυνση της τυρβώδους ροής που μπορεί να δημιουργηθεί. Επιπλέον, αναλόγως έκδοσης, η εισαγωγή του κινητήρα στην μάσκα δύναται να διαθέτει ανοιγοκλειόμενα πτερύγια για μικρότερη αντίσταση στον αέρα στις υψηλές, αλλά και αμέριστη ψύξη του μοτέρ στις χαμηλές ταχύτητες.
Η αεροδυναμική εξέλιξη τόσο της Sedan, όσο και της A-Class γενικότερα έγινε στο κέντρο αεροδυναμικής μελέτης της Mercedes, στο Sindelfingen της Γερμανίας.