Η Mercedes εξελίσσει ακόμα πιο πολύ τους κινητήρες πετρελαίου που διαθέτει εν αντιθέσει με άλλες εταιρείες που τους εγκαταλείπουν και τους συνδυάζει με τεχνολογία plug-in hybrid. Η νέα C 300 de είναι η πρώτη C-Class που εφοδιάζεται με τέτοιο σύνολο, προσφέροντας υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και ρύπους και δυνατότητα κίνησης μόνο με ρεύμα.
Δείτε ακόμη: Η Mercedes-AMG A 35 γίνεται το πιο γρήγορο αγροτικό!
Το νέο σύστημα plug-in diesel hybrid στη Mercedes C 300 de συνδυάζει ένα 2.0 λτ. κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 194 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. και με ροπή 400 Nm μεταξύ 1.600 – 2.800 σ.α.λ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 122 ίππους και ροπή 440 Nm. Συνδυαστικά αποδίδονται 306 ίπποι και 700 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις μόλις 1.400 σ.α.λ. Μέσω του 9τάχυτου κιβωτίου 9G-TRONIC τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,6 δλ., η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 1,4-1,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 38-42 γρ./χλμ.
Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος έχει χωρητικότητα 13,5 kWh και μπορεί να φορτίσει πλήρως σε μιάμιση ώρα με τον φορτιστή Mercedes-Benz Wallbox ή σε περίπου 5 ώρες σε οικιακή πρίζα. Παράλληλα εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης μόνο με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για έως 57 χιλιόμετρα.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Mercedes-Benz A 180 d 7G-DCT
Οι πρώτες παραδόσεις της C 300 de θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2019, ενώ θα υπάρξει και έκδοση plug-in hybrid με κινητήρα βενζίνης.