Μετά τις Final Edition των SLC και S-Class, αλλά και την γρήγορη AMG GLE 53 4MATIC, η Mercedes παρουσίασε την αναβαθμισμένη εκδοχή της GLC.
To μεσαίο SUV του «Αστεριού» δεν εμφανίζει ιδιαίτερες μεταβολές στο παρουσιαστικό, με την νεά μάσκα και τους αεραγωγούς στις οριζόντιες γρίλιες, τους ανανεωμένους προφυλακτήρες και τα ελαφρώς διαφορετικά γραφικά στα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω να διαφοροποιούν την ανανεωμένη έκδοση.
Δείτε ακόμα: Αυτή η Mercedes GLC Coupe 300αριζει για πλάκα! (+Video)
Στο εσωτερικό η κυριότερη διαφορά εντοπίζεται στο σύστημα πολυμέσων MBUX, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη ελέγχου του συστήματος στο πάνω μέρος του ταμπλό Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ οξιάς και βελανιδιάς για τις επενδύσεις στο εσωτερικό, ενώ νέο είναι και το τιμόνι.
Σημαντικότερη προσθήκη στον ψηφιακό εξοπλισμό της GLC είναι το πακέτο Off-Road Engineering Package, το οποίο προσφέρει τις λειτουργίες Off-Road και Off-Road+ (εκτός από τα στάνταρ Comfort, ECO, Sport, Sport + και Individual) στις παραμέτρους του συστήματος ελέγχου ευστάθειας και το σετάρισμα της ανάρτησης, όταν υπάρχει το προαιρετικό Dynamic Body Control. Το τελευταίο ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ και επίσης συνδυάζεται με το ESP, για την ταχύτερη αντιμετώπιση των κινήσεων του αμαξώματος.
Διαβάστε επίσης: Πρόστιμο άνω των 20.000 σε ιδιοκτήτη Mercedes για βουλγάρικες πινακίδες
Στην αξιοποίηση όλων των συστημάτων συνδράμουν οι υπερσύγχρονοι 2λιτροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Οι GLC200 και GLC300 συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, συνδυάζονται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης και παράγουν 194 και 255 ίππους αντίστοιχα (μονό και διπλό τούρμπο). Στο πετρελαιοκίνητο «μέτωπο» η GLC 200d στέλνει 161 ίππους στους τέσσερις τροχούς, η GLC220d 192, ενώ η κορυφαία GLC300d κάνει δύο τους υπερτροφοδότες και 255 τους ίππους.
Στην αγορά της Αμερικής υπάρχει μόνο η βενζινοκίνητη GLC300, που διατίθεται τόσο με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC όσο και σε πισωκίνητη έκδοση. Όλες οι GLC, τέλος, συνδυάζονται με το 9αρι αυτόματο κιβώτιο G-TRONIC και έχουν στο στάνταρ εξοπλισμό το πακέτο ασφαλείας PRE SAFE, που ενσωματώνει την τελευταία λέξη των επικουρικών συστημάτων.