Στον απόηχο της παρουσίασης του καινοτόμου Active Shift Control, η Hyundai παρουσίασε και το πρώτο αυτοκίνητο που θα το αξιοποιήσει.
Και δεν θα μπορούσε να μην είναι κάποιο αντίστοιχα τεχνολογικά προηγμένο, με την μορφή της ολοκαίνουργιας υβριδικής έκδοσης του Sonata. Εμφανισιακά ξεχωρίζει αμέσως χάρις στην νέα μάσκα, τους αεροδυναμικής σχεδίασης τροχούς και το πίσω spoiler, το οποίο δένει και συνδέει αρμονικά τα φωτιστικά σώματα. Η εμφανέστερη και πλέον σημαντική διαφοροποίηση, ωστόσο, παρατηρείται στην οροφή.
Δείτε ακόμα: Ποια είναι τα παγκόσμια μοτέρ του νέου Hyundai Sonata;
Εκεί το Sonata Hybrid φιλοξενεί ηλιακά πάνελ, τα οποία φροντίζουν για την διαρκή φόρτιση της μπαταρίας και προστατεύουν -συνεπικουρώντας- τον μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας. Σύμφωνα με τους Κορεάτες, 6 ώρες καθημερινής φόρτισης από τα φωτοβολταϊκά προσθέτουν στο Sonata 1.300 χιλιόμετρα αυτονομίας ετησίως.
Το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι η έτερη τεχνολογική βιτρίνα. Το Active Shift Control προσθέτει νέο λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του υβριδικού συστήματος, το οποίο επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα «να πάρει τον έλεγχο» του κιβωτίου ταχυτήτων. Κάτι που μειώνει το χρόνο αλλαγής των σχέσεων κατά 30%, από τα 500 στα 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Διαβάστε επίσης: «Αλεξίσφαιρος» ο ντίζελ της Hyundai σε γερμανικές δοκιμές
Η ισχύς που καλείται να διαχειριστεί το ASC φτάνει τους 195 ίππους, αρωγή του 2λιτρου ατμοσφαιρικού Smartstream G2.0 GDi HEV απόδοσης 150 ίππων και 188 Nm ροπής κι ενός ηλεκτροκινητήρα 52 ίππων, μαζί με 205 Nm ροπής. Η Hyundai ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης στα 5 λίτρα/100 χλμ. με τους 16αρηδες τροχούς και 5,2 λίτρα/100 χλμ. (όλα τα δεδομένα βάσει WLTP) με τις ζάντες των 17 ιντσών.